* Belépés   * Regisztráció * GyIK    * Keresés
Pontos idő: 2018. máj. 23. 11:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 06. 19:27 
tűzkakas-idomár
Avatar

Csatlakozott: 2004. szept. 19. 19:19
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Zsámbék
Offline
Békés Csaba!

roppant egyszerű...
2003 év vége előtt még örökösre adták, aztán jött az ukáz, hogy aki PÁV I.-el rendelkezik az 2003 év végéig meg kell ismételnie, és onnantól 5 évente újból!
hát így történt....

_________________
Tisztesség, becsület.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 06. 18:55 
kapocspárkulcs tekergető
Avatar

Csatlakozott: 2006. nov. 12. 13:40
Hozzászólások: 58
Offline
Sziasztok!

2000 nyáron szereztem PÁV1-es minősítést, 2003 dec.31-ig nekem
sehogy nem jön ki az 5 év. :-) mindegy ezen már tulvagyunk.

Üdv!



Quod scripsi,scripsi.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 06. 18:21 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2006. jan. 08. 7:00
Hozzászólások: 1046
Tartózkodási hely: Délegyháza
Offline
Időszakos Alkalmasság-vizsgálati Önálló Csoport


2006.09.04. hétfő 15:11


Aranyos Judit csoportvezető pszichológus

Tel: (06)-(1)-814-1880

PÁV I-es időszakos vizsgálatok

A megkülönböztető jelzést használó gépjármű vezetésére az I. alkalmassági kategóriában megállapított pályaalkalmassági minősítés (időszakos minősítés) legfeljebb öt évig érvényes.
Érvényesítése új vizsgálati eljárás keretében belül történik.



A 2000. december 15. előtt szerzett PÁV I. minősítés megkülönböztető jelzéssel ellátott gépjármű vezetésére 2003. december 31-ig volt érvényben!

Az időszakos PÁV I. vizsgálat előfeltételei:

• 2. csoportú (állásvállalásra jogosító) orvosi vélemény,

• PÁV I. alkalmas minősítés

• Vizsgálati díj befizetése

Az időszakos pályaalkalmassági vizsgálat díját az "Eljárási díjak" menü tartalmazza.


http://www.kff.hu/kozpfelugy/pav/idovizsg


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: PÁV-I.
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 06. 16:47 
hamutipró
Avatar

Csatlakozott: 2007. feb. 06. 15:23
Hozzászólások: 90
Offline
Srácok végigolvasgattam a PÁV-I-es témát, de azt hiszem elvesztettem a fonalat, most meg fogom szerezni az ide vonatkozó jogszabályt, mert ezt sok hülyeséget amennyit kevernek ezzel is, már egyszerűen nem lehet követni. Én ide csak köszönetet mondani jöttem, csak megláttam ezt a PÁV-os témát is, és mivel más szirénásat én is vezettem csak az nem tűzoltó volt, vizsgáztam már PÁV-I-re. Na azzal ne foglalkozzunk, hogy az egész egy pénzbeszedőhely csak és nem sok köze van a valódi "emergency-vezetéshez", most ez mindegy, tény, hogy elég nagy vicc az egész, azok az 50-es évek beli szimulátorok és stb, szóval szerintem kb. köze nincs ahhoz, hogy valaki mennyire van otthon a sürgősségi, extrémebb vezetési technikákban. Tehát nem is ezt piszkálgatnám, hanem az lenne a kérdésem, valaki tök egyértelműen leírná neke, hogy éppen a jelenleg hatályos jogszabály alapján akkor mi a frász van a PÁV-I-el ? Én legutoljára akkor csináltam meg amikor még 5 évre adták maximum, na most azóta hallom ebben is vannak változások. ki mit tud? Ha valakinek pontos információja van, vagy netán megvan az ide vonatkozó rendeléet ami ezt szabályozza és éppen most hatályos is, akkor nagyon megköszönném, ha tájékoztatna róla, mert most tulajdonképpen akkor azt se tudom, hogy akkor van PÁV-I-em vagy nincs.... kész vicc, amit ezzel csinálnak, de hát tényleg nem titok, hogy az egész semmi más célt nem szolgál, minthogy beszedjék a pénzeket.
Még annyival szeretném kiegészíteni, hogy sokan tévedésben vannak, hogy itt az EU és az EU-ban nincs PÁV -I, majd nálunk se lesz. Hát nem tudom, ez a dolog két oldalról sem teljesen igaz. Egyrészt az EU országaiban is nagyon változó ez az egész, mert valóban van olyan ország ahol abszolút semmi nem kell a megkülönböztetett járművek vezetéséshez, csak egy sima jogsi, de van olyan is, ahol elég kemény gyakorlati vizsgához kötik, na ennek már inkább van értelme, mint az idióta szimulátoroknak (pl. konkrétan tudom, hogy Belgiumban és Spanyolországban létezik ez, ők rohamjogosítványnak hívják, ha lefordítom kb.), és bizony ott kint a forgalomban, szirénázó autón kell két vizsgabiztossal vizsgázni, és azt is hallom, hogy közel sem adják meg olyan könnyen ezt a rohamjogosítványt.
A másik dolog pedig az amivel sokan nincsenek tisztában de ennek utánajártam, sőt külföldi tartózkodásom alatt kimondottan beszéltem erről mentőkkel, na szóval maga a megkülönböztető jelzés mint fogalom is van ahol mást takar és más jogosítványokat ad. Tehát a nagy egységesség helyett én pont azt tudom megerősíteni, hogy hatalmas különbségek vannak az országok között. Mondok példát is: Horvátországban a kék lámpa+sziréna (tehát nekünk megkülönböztető jelzés) használatához abszolút semmi nem kell, egy sima jogosítvány elég, na igen ám, de nincsenek is olyan jogai a KRESZben, nem kap annyi előnyt. pl. egy nagyon egyszerű eset: a piroson a szirénázó mentőautó se mehet át !!! Na ehhez mit szóltok ? Nem beszélve arról, hogy (és ez még egy másik országban is így van az EU-ban) városon belül hangot, tehát a szirénát nem is használhatja, hanem csakis a kék lámpát, úgyhogy bizony én láttam már olyat, hogy a villogó rohammentő ott állt bizony a sorban uganúgy és várta a zöldet, és bizony csak harmadszorra jutott át, szóval érdekes egy dolog ez ! Teljesen fel voltak háborodva, amikor elmeséltem nekik a magyar rendszert, hogy tulképpen a szirénás kocsikkal az egész KRESZ-t "fel lehet borítani", azt mondták, mi nem vagyunk normálisak, ilyet hogy lehet csinálni, meg már azon kiakadtak hogy városon belül hogy lehet szirénázni, hiszen megzavarjuk a nyugalmat és a forgalmat.. na mit szóltok ehhez a hozzáálláshoz ? Úgyhogy azért mondom, egy dolog, hogy esetleg nem kell PÁV-I vagy akármi, de az meg egy másik dolog, hogy nincs is ám annyira eleresztve a kéklámpás autó mint nálunk.
És akkor ha már így belelendültem, még egy példát írok kicsit más témában: ugye örökös vitatéma a rohadt szín, hogy most akkor hogyis van ez, kék vagy kék-piros vagy csak piros vagy csak ez csak az, na most ebben is iszonyatosan nem egységes az EU, hiába állítják sokan hogy az, mert tapasztalatból tudom, hogy nem. Nálunk a 33/2000 B? rendelet írja le, hogy a megkülönböztető jelzés a kék vagy kék-vörös keveréke + a sziréna, és a figyelmeztető jelzés pedig a borostyánsárga villogó fény. Na oké, tehát akinek a kéket szabad, annak szabad nyugodtan keverni pirossal is, ez eddig nálunk nem volt divat, nem olyan régóta van csak itt is, hogy pl. a rendőrautókon most már kék-piros fényhíd van. Na a sárga szín elég egyértelmű. Ami viszont nagyon nem egyértelmű, és ez a rendelet egy kis joghézagot tartalmaz szerintem meg sokak szerint, hogy mi van a kizárólag piros szín használatával? Ugyanis az csak akkor tilos, ha van mellette kék is, de önmagában a piros, Magyarországon nem minősül semminek, se megkülönböztető se figyelmeztető. Szóval izgalmas egy téma ez, és nyilvána rendőr megbüntetne, ha egy tiszta piros fényhidat feltennék az autómra és csak sziréna nélkül magát a fényt használva közlekednék, pedig így kimondottan ezt rohadtul nem szabályozza semmi, szóval most nem akarom én kipróbálni, de ha emiatt feljelentést tenne, akkor kíváncsi lennék, hogy a szabálysértési előadó az indoklásban mit írna, hogy mi alapján büntet meg. egyetlen egy dolog van amibe ez beleütközhet, az pedig a 6/1990-es KöHéM rendelet, mert az hát úgy egy mondat erejéig kimondja, hogy a jármű őpiros fényt előre nem bocsáthat ki és nem verhet vissza, na ha ezt megtalálja az előadó, akkor ez alapján megbüntethet, de a BM rendelet nem szabályozza, és akkor mi van ha zöld villogót teszek a kocsira, merthogy zöld fényről meg aztán abszolút szó sincs a KöHéM rendeletben sem !!
Na de a külföldi példát akarom írni, csak elkanyarodom mindig, olyan kitárgyalhatatlan ez a téma, hogy a megkülönböztető jelzés se mindenhol a kék fény ám!! Itt akörnyező országokban igen, de tudom mondani Spanyolországot, ahol a kék, a piros és a sárga fény is (!!) megkülönböztető, és ott pl. kéket csakis a rendőr használhat, mindenki más szirénás kocsi, tehát mentő, tűzoltó pedig sárga villogóval szirénázik a városban (de ott legaláébb lehet a városban). csak érdekességképpen írtam ezt, hogy nálunk ez ugye elképzelhetetlen, hogy a sárga villogó+sziréna, aztán a spanyoloknál meg ez is megkülönböztető jelzés, sőt elég izgi náluk, mert beszéltem ottani mentőssel, és náluk az van, ogy végül is bármilyen színt keverhetsz a fényhídban össze-vissza, de csak a sárgát, pirosat és a fehéret szokták, a rendőpr viszont nem kever soha semmit, az meg kimondottan csakis szigorúan tiszta kéket használ mindig.
Na hát ennyit arról, hogy mennyire egységes az EU-ban is ez a kérdés, hát mint látjátok semennyire.
Most akkor csak valaki arra adjon nekem váaszt a hosszú kis mondókám után, hogy tehát hogy is van akkor most éppen nálunk a PÁV-I ?? Mert nekem még akkor adták meg amikor úgy volt, hogy 5 évre lehet, na most ezért nem tudom. hogy akkor most egyáltalán van-e PÁV-I-em vagy nincs, mert az 5 év lejárt és igazából csak lusta vagyok megcsinálni megint na meg a pénzt is sajnálom rá, de ha azóta esetleg változott valami, és netán véglegesre adnák meg, akkor nagyon boldog lennék, de ez az amit nehezen hiszek, mert hát akkor ugye egy csomó pénztől esnek el az 5 évenkénti megújítás hiánya miatt. Nos, tehát tud nekem valaki segíteni ? Köszi
gepárd780


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 01. 23:58 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2006. jan. 08. 7:00
Hozzászólások: 1046
Tartózkodási hely: Délegyháza
Offline
Azért ehhez hozzátenném, hogy 2006 nov. végéig ezzel vittem a nagy vasat. Sőt, 2005 aug.-ban volt kocc is. Akkor is elfogadták. Akkor most hogy van a jogszabály?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 01. 23:44 
tűzkakas-idomár
Avatar

Csatlakozott: 2004. szept. 19. 19:19
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Zsámbék
Offline
na ja!
mert a 78 előtti jogosítványokat ún. szakmásították, ezért nem kellett PÁV nekik külön amíg be nem jött a megújításkötelezettség vagyis 2003 év végéig mindenkinek meg kellett hosszabbítani külömben ugrott, aztán onnan 5 évente újból.
most azt mondják nem kell hosszabbítani, de továbbra is állítom hogy némely cég pl. OMSZ nem fogja kiadni a kezéből ezt a remek lehetőséget a létszámcsökkentéséhez.
amúgy én is annak idején örökösre kaptam a PÁV I-et, mégis 2003 ban meg kellett hosszabbítanom... remélem 2008-ban már nem kell ezzel vacakoljak...

_________________
Tisztesség, becsület.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 01. 22:48 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2006. jan. 08. 7:00
Hozzászólások: 1046
Tartózkodási hely: Délegyháza
Offline
Bocsánat, még egy vakkantás.
Aki 1978 április 01 elött szerezte a jogosítványt, nem volt PAV köteles.
Én csúsztam 1 hónapot. Ezért végigzongoráztam a PAV III-at. Majd mikor taxis lettem a PAV II.-t. A testületnél a PAV I-et, de nincs időkorlátozás! Akkor meddig is jó a PAV I-em? Hangsúlyozom, nincs írva időkorlátozás.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 01. 22:40 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2006. jan. 08. 7:00
Hozzászólások: 1046
Tartózkodási hely: Délegyháza
Offline
Na ebbe én is picit belevau.

C jogsi: úrteherautóvezető. Szinte látom, hogy kesztyűben, kalapban emberke Ifáján hordja a ganyét! :-D
PAV III: Ez már hivatásos jogsi, munkát vállalhat vele
PAV II: busz vezetésére vagy taxizáshoz
PAV I: megkülönböztetőjelzésekkel ellátott gépjármű vezetésére alkalmas.
Na itt azért jönnek be érdekes dolgok. Ha a járművön megkülönböztető jelzésre alkalmas felszerelések vannak, azoknak működniük is kell szükség esetén, mivel ami fel van szerelve, működőképesnek kell lennie. Tehát a megkülönböztető jelzéssel felszerelt járművet csak a kategóriára érvényes jogosítvánnyal és PAV I vizsgával lehet vezetni, attól függetlenűl, hogy használja-e a jelzéseket, avagy sem.
Na és itt jönnek a kivételek.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 01. 21:27 
slagmester

Csatlakozott: 2003. jan. 08. 11:39
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Na most akkor mi van?
ÖTE köteléken belül kéklámpáznak PÁV nélkül mezei jogsival?
Egyre cifrább a helyzet, de már nem is csodálkozom, álltalában sikerül a ló mindkét oldalán lenni egyszerre :-(


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 01. 19:56 
tűzkakas-idomár
Avatar

Csatlakozott: 2004. szept. 19. 19:19
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Zsámbék
Offline
ÁCSI!!!

a jogsid pont a PÁV-tól lenne hivatásos!!!! addig csak C-s jogsi...
amíg ÖTE tag vagy addig nem is kell neked PÁV I. igaz nem is nínózhatsz, mivel sajna az ÖTE hivatalosan nem is vonulhat!
tehát az első kérdés!!!
- használhat e megkülömböztető jelzést a szervezet ahol dolgozol, v. tagja vagy?
- előírja e neked a PÁV-ot ez a szervezet v. munkahely?
ha igen akkor kell csinálj!
persze ha ÖTE tag vagy akkor szinte biztos hogy használjátok is a kéket, de ez esetben nem árt ha rendelkezel PÁV-al, igaz az még nemk véd meg az esetlegesen bekövetkező baleset utáni jogkövetkezménytől...

_________________
Tisztesség, becsület.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. feb. 01. 17:37 
vízpocsékoló
Avatar

Csatlakozott: 2006. aug. 15. 8:10
Hozzászólások: 3
Offline
Sziasztok!

Végigolvasgattam a topicot, és teljesen elvesztettem a fonalat, ezze a PAVI-el kapcsolatosan, és lenne pár kérdésem, ill. egy kis kérésem.
Én is vezetek "nagy piros vasat" kékkel, meg ninóval.
És meg akarom szerezni a PAVI-et. Hivatásos "C"-m van, és már jó pár éve vezetek teherautókat.
Olyan kérdésem lenne, hogy most a KKF-nél, vagy a OKF-nél vizsgázzak, mivel tagja vagyok egy ÖTE-nek?
A másik kérdésem, hogy akkor most ez 5 évre szól, vagy korlátlan lesz?
Ha 5 évre szól, akkor 5 évente fizetnem kell, ha saját zsebből vizsgázok?
És miket változtat most a PAVI-en az EU?
A kérésem, meg annyi lenne, hogy valaki értelemszerűen írja le legyen olyan szives, hogy hogy is van ez.
Előre is köszönöm szépen!
Üdv mindenkinek!

_________________
Nagy G.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 31. 7:56 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2006. okt. 01. 16:38
Hozzászólások: 109
Offline
Ráadásúl a vizsgálat idétlen! Hiszen a pont követős gépnél beleégett a pont útja!

_________________
"Elérem amit akarok, mert veszteni nem szeretek!"


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 22:31 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2005. nov. 19. 23:31
Hozzászólások: 2105
Offline
Így van!

:gib:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 21:19 
tűzkakas-idomár
Avatar

Csatlakozott: 2004. szept. 19. 19:19
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Zsámbék
Offline
és tegyem hozzá, a PÁV I-el "szakmásították a jogsit" mégis elvesziki????
mintha a szakmunkásbizonyítványomat vennék el nem???
akkor kérdem én, hogy a 15-ös 20-as pecsétszámú háziorvosoknak miért nem kell újradiplomázniuk 5 évente??? lehet hogy több bajt okoznak mint pl. a mentősofőrök akik ugye országosan 70-80 millió km-t teéljesítenek évente ebből 70-80 balesettel aminek 60-70%-a a mentő hibája!! tehát millió km-enként 1 baleset csak ugye hírérték, és ezt nem hozza még a Győrfi PULIKA sem nyilvánosságra...
MIÉRT NEM HANGZIK EZ SOHASEM EL A MÉDIÁBAN?????
veszélyes üzemben elautózott millió km-ből 1 baleset!!!! melyik civilre igaz ez???? és akkor a tűzoltó aki 12-22 tonnás vasakkal is jobban vezet mint sok civil!!!! csak hát ugye a korrekt vezetőség és a még korrektebb médiahiénák akik a mi és más kárából gazdagodnak meg!!!!

_________________
Tisztesség, becsület.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 21:11 
tűzkakas-idomár
Avatar

Csatlakozott: 2004. szept. 19. 19:19
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Zsámbék
Offline
Mentő!

egy pillanatig se hidd hogy ez nekem tetszik és én védem ezt a baromságot hiszen tény hogy ez baromság, hisz aki pl. 20 évesen mestere az otthoni számítógépes játékoknak de a való életben töri zúzza az autókat annak sikerül, ellenben annak aki 25 éve a cégnél dolgozik, önhibás baleset nélkül, annak nem sikerül...

ismétlem kiszórási alap!!!! és nem keres más okot, mert ez is megteszi, és ha már ugye okot kell keressen akkor ugyebár már nem is tisztességes ;-) miért használna tisztességes eszközt???

_________________
Tisztesség, becsület.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 20:25 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2005. nov. 19. 23:31
Hozzászólások: 2105
Offline
Hát,tudtommal elvileg sajnos nem (de azért lehet,hogy lehet umbuldázni...).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 20:23 
lángterelgető
Avatar

Csatlakozott: 2006. aug. 13. 10:04
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Pécs
Offline
Sziasztok!

Kiderült, h színtévesztő vagyok!
Érdeklődök, h így mostmár nem lehet hivatásos jogsim??
:???:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 20:19 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2005. nov. 19. 23:31
Hozzászólások: 2105
Offline
Én ezt a PAV I-es "feloldást" már régebbről ismerem.Én is úgy értelmeztem,hogy aszerint,ami itt le van írva,az időbeli korlátozás eltűnik,tehát akinek most van PAV I-e,annak határozatlan ideig érvényessé vált.
Mások másképp értelmezik...Magyarország.

Grófúr! Csak egy pici pontosítás... Buszra jogosítványt,azaz D kategóriát csak 21 éves kortól lehet csinálni a jelenleg érvényes szabályok szerint.
Megjegyzem,fel akarják vinni,a teherautót 18 évről 21-re,a buszt pedig 21-ről 27-re,de ezt csak úgy hallottam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 16:48 
Szent Tömlő őrzője

Csatlakozott: 2006. jan. 21. 18:15
Hozzászólások: 1390
Tartózkodási hely: 100ból 1
Offline
Mentő írta:
Igen, addig míg a beosztottak birkaként bégetnek.
Azért van egy törvényi hiearchia, amit holmi pk. nem bírálhat felül.
Ezt a hozzáállást a pk. részéről jobb helyeken anarchiának nevezik, szarok a törvényre, az van amit én mondok.


Jól mondod, de ez nem ilyen egyszerű!
Olvasd a Parancsnoki visszaélések, avagy kiskirályok a tűzoltóságon című topikot. :-D :-P :-D
Te, is meglátod, hogy nem ilyen egyszerű ez a dolog.
Egyébként is a "Bárányok halgatnak"! :-D :-P :-D (Jó film, kedvencem.) 8-) :-P 8-)

_________________
Csak az ÉL igazán, aki másoknak is ÉL! /xakmondas/


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 16:10 
slagmester

Csatlakozott: 2003. jan. 08. 11:39
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Ha ne adj Isten egy mikróbusznyi ember, teszem fel egy szolgálati csoport nem hajlandó a törvény ellenében megcsinálni a vizsgálatot, a pk. az adott szolgálati napon közzéteszi a médiában, ma tessék házhoz hozni a tűzet, balesetet, mert ma nem vonulunk ki?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 16:01 
slagmester

Csatlakozott: 2003. jan. 08. 11:39
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Igen, addig míg a beosztottak birkaként bégetnek.
Azért van egy törvényi hiearchia, amit holmi pk. nem bírálhat felül.
Ezt a hozzáállást a pk. részéről jobb helyeken anarchiának nevezik, szarok a törvényre, az van amit én mondok.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 13:26 
Szent Tömlő őrzője

Csatlakozott: 2006. jan. 21. 18:15
Hozzászólások: 1390
Tartózkodási hely: 100ból 1
Offline
:-D Ezelött, talán kb: 5-6 éve is így volt.

A Pk.unk felküldött bennünket, Pestre Pávra. Mikróbusznyi személyt egyszerre.
Mikor felértünk és kérték a papírokat, akkor közölte a hölgyike, Nekünk Tűoknak és a rendőröknek nem kell Páv.1.
Nosza az öröm: Nem kell kínlódnunk és a pk.ság is lóvét takaríthat meg. Telefon a Főnöknek.
Véleménye:
Őt nem érdekli a rendelet, nála akkor is csak az lesz gkv. akinek meg lesz a Páv.I.je.
:-P :-D :-P

Azért ugye, van aki fellülbíráljhatja (munkáltató) a Közlekedési Felügyeletet, a kis hazánkba. :-P

_________________
Csak az ÉL igazán, aki másoknak is ÉL! /xakmondas/


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 9:28 
slagmester

Csatlakozott: 2003. jan. 08. 11:39
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Még annyit, amire hivatkozol az egy 98-as KM-BM rendelet.
Ma 2007 van a KM-BM megszünt, helyette a GKM felügyeli ezeket a dolgokat.
Úgy gondolom mindig a legutolsó módosítás, rendelet, törvény a mérvadó, a jogászok nem véletlenül olvassák a közlönyt. Ami tegnap érvényes volt az mára elavul.
Ma sem az onódi országgyülés törvényei szerint élünk, ha valaki ezekre hivatkozna bután nézne mindenki, hol vagyunk már ettől.
Másik dolog: a mi dolgunk szerintem az, hogy a saját érdekünk szerint nézzük a dolgokat és ez a rendelet kiválóan alkalmas erre.
Nem tartom helyesnek egy olyan rendeletet védeni a mi szemszögünkből, amiről a többség véleménye az, hogy ez így egy marhaság. (szerintem már csak volt)
A munkahelyi PÁV-ot is másként értelmezem: Ha még nincs és nem tetszel a főnöknek, elküldhet, de ha már megvan más kifogást kell találni.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 8:47 
slagmester

Csatlakozott: 2003. jan. 08. 11:39
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Átnéztem a fellelhető PÁVval kapőcsolatos dolgokat a neten, sehol nem találtam az általad említett "kivéve a gyevi bíró" kitételt.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. jan. 30. 8:42 
slagmester

Csatlakozott: 2003. jan. 08. 11:39
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
I.(első)pályaalkalmassági kategóriában alkalmas. e minősítés a megkülömböztető jelzést használó gépjármű vezetése kivételével határozatlan ideig, megkülömböztető jelzést használó gépjármű vezetésére 2008. jan. 17.-ig érvényes

Ez egy korlátozás.

Ez azt is jelenti, hogy a korábban kiadott, járműfajtára korlátozó PÁV I., PÁV. II., PÁV.III., PÁV IV. minősítés 2006. július 1-től (a rendelet erejénél fogva) korlátozás nélkülivé válik.

Ez meg a feloldás.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Impresszum és moderációs alapelvek
Lánglovagok Egyesület - egyesulet.langlovagok.hu
Legfrissebb hozzászólások: RSS

   Lánglovagok Egyesület | Lánglovagok.hu tûzoltóportál | Lánglovagok Hírlevél © Lánglovagok.hu 2001-2016.