* Belépés   * Regisztráció * GyIK    * Keresés
Pontos idő: 2017. szept. 20. 11:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Hozzászólás a témához  [ 496 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2014. feb. 03. 21:08 
csizmás kandúr

Csatlakozott: 2006. szept. 23. 14:07
Hozzászólások: 216
Offline
Dolmi írta:
A képeken, a felépítmény nélküli járművön azt vettem észre, hogy a pótkerekének más a mintázata, mint a járművön lévőnek, persze ez nem jelent semmit, csak érdekes.

Olyan a mintázata mint az első (kormányzott) tengelyen levőnek. Ha a két tengelyen eltér a mintázat, akkor az elsőkre adnak.

_________________
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2014. feb. 03. 19:28 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2014. feb. 02. 11:03
Hozzászólások: 4
Offline
A képeken, a felépítmény nélküli járművön azt vettem észre, hogy a pótkerekének más a mintázata, mint a járművön lévőnek, persze ez nem jelent semmit, csak érdekes.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2014. feb. 02. 14:44 
csizmás kandúr

Csatlakozott: 2006. szept. 23. 14:07
Hozzászólások: 216
Offline
Amit a képekből és a Rába-ring ismeretéből ki lehet venni, az hogy bizonyára alapos tesztre fogták a járműveket. A képeken lehetett látni 3 db járművet, egy felépítmény nélkülit, egyet csak felépítménnyel, egyet pedig felépítménnyel és megtöltve oltóanyaggal. Mivel rakosgattak bójákat, valószínű volt valami menetdinamikai, járműfizikai vizsgálat is, plusz még havazni is elkezdett. Az écsi pálya elég tisztességes terepes részekkel rendelkezik, kezdve a földúttól a 8-11%-os emelkedővel, szűk sáros dűlőúton át az épített tereptárgyakig, mindennel. Bizonyára jól megfingatták a földúton, az emelkedőkön, vizsgálva azt is milyen ha üres.. Ugye befelé ritkán van tele a tartály egy tűzeset után.
Az emelkedőkön én biztosan megálltam-elindultam volna, még hátrafelé is, hogy mit mutat difizárral/difizár nélkül, kipörgésgátlóval/kipörgésgátló nélkül, (üresen) és természetesen ezeket mind videóra is vettem volna.
Mivel a pálya rendelkezik, szűk, hegyi szakasznak nevezett aszfaltos úttal, azon is hajtottam volna a a gépeket szorgosan, és mivel 2 nap volt a pályás teszt, bizonyára meg is tették azok akik ott lehettek.
Plusz, bizonyára sikerült tapasztalatot gyűjteni az automatizált, robotkuplungos váltóról is. ;-)

_________________
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2014. feb. 02. 12:29 
slagmester

Csatlakozott: 2010. nov. 26. 19:07
Hozzászólások: 359
Tartózkodási hely: Terjedőben
Offline
A teszten részt vett gépjármű-technikai oktatók közül valaki tudna érdemi tapasztalatokat közzé tenni?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2014. feb. 02. 11:14 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2014. feb. 02. 11:03
Hozzászólások: 4
Offline
"Attól még lehet jó könnyű és közepes terepen. Vagy rosszul gondolom?"

Egy biztos, a sofőrön nagyon sok múlik.
Viszont kíváncsi lennék, hogy ezek a 4x2-es járművek mennyivel olcsóbbak a 4x4-hez képest, szerintem nem jelentősen.
Honvédségnél több értelme lenne béke időben a nem összkerék hajtású járművek használatának, ott többet meg lehetne spórolni az üzemeltetési költségek különbözetén.
(nyilván oda is kellenek az összkerekes járművek, amiken gyakorolni is kell, de az értelmetlen használat csak a pénzt viszi)


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2014. feb. 02. 0:25 
csizmás kandúr

Csatlakozott: 2006. szept. 23. 14:07
Hozzászólások: 216
Offline
toportyán írta:
Új technika!
http://www.katasztrofavedelem.hu/index2.php?pageid=szervezet_hirek&hirid=2529

4x2-es hajtás gépjárműfecskendőnek!
Haladunk a korral. Aszfaltra, betonútra jó lesz, csak ne essen a hó, s az ónos eső!

Attól még lehet jó könnyű és közepes terepen. Vagy rosszul gondolom?

_________________
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2014. feb. 01. 21:14 
csizmás kandúr

Csatlakozott: 2004. feb. 25. 17:03
Hozzászólások: 213
Offline
Nem lesz ezzel gond.
Cak a műveletirányítás el ne feledje, hogy hova ne küldje őket :toprengo:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2014. feb. 01. 16:59 
slagmester

Csatlakozott: 2010. nov. 26. 19:07
Hozzászólások: 359
Tartózkodási hely: Terjedőben
Offline
Új technika!
http://www.katasztrofavedelem.hu/index2.php?pageid=szervezet_hirek&hirid=2529

4x2-es hajtás gépjárműfecskendőnek!
Haladunk a korral. Aszfaltra, betonútra jó lesz, csak ne essen a hó, s az ónos eső!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 20. 17:24 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2010. nov. 20. 16:20
Hozzászólások: 1
Offline
Szevasztok! Renault fecskendök nem kéne tulbonyolitani nyugatabbra és kicsit meszebb nem használnak sem érintö képernyö sem nyomogomb. Meg huza nyitva tolja zárva, nem lesz vezeték szakadás és nem hibásodnak meg az elektromos mágnesszelepek.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2010. okt. 06. 15:02 
Szerkesztő
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 20:21
Hozzászólások: 5734
Offline
Új tűzoltóautó a Renault-tól


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. jún. 21. 22:35 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2010. máj. 26. 23:40
Hozzászólások: 7
Offline
:radobbent:
osszekoto1 írta:
F.Tibi írta:
Április elsejével szolgálatba állt Bátaszéken az új Renault fecskendő, amit az autópályától kaptunk. Csakhogy... Nem vonulhat egyelőre az 55-ös útra (Pörbölyre), az 56-os út Bátaszéktől délre eső szakaszára (Bátára), és az autópályára. Hogy mért? Mert ezek matricaköteles utak. A jogszabályban pedig sehol nem szerepel hogy megkülönböztető jelzéssel felmehetsz a pályára, ha nem vagy regisztrálva. A rendszer ugyanis a rendszámot nézi. Benne van vagy nincs. Gondolom ebből kitaláltátok, hogy NINCS benne a rendszerben a fecskendő. Azért nincs, mert az általunk januárban elindított regisztrációs folyamatot, az OKF nem volt képes hónapok alatt sem megcsinálni. A Pk. pedg nem vállalja a kockázatot, hogy büntit kapjunk. Tekintve hogy milyen országban élünk az aggodalmát osztom magam is.

Most gyakolatilag az van hogy nem tudjuk igazán, csak vízszállítónak használni. Mert teszem azt hiába mehetne el mondjuk Mórágyra, ha onnan kapunk riasztást a pályára, akkor előbb bemegyünk Bátaszékre fecskendőt cserélni? Lenne híre. :)

Na szóval ez van. Reméljük hogy mielőbb megoldják a problémát, és nem egy káreset fog rámutatni erre a hiányosságra.


Ehhez csak gratulálni tudok a magyar jogalkotóknak!
Talán ha emberéletek múlnak dolgokon abban lehetne kicsit gyorsabban is dönteni!

_________________
Nyugodt szolgálatot,és minden hős lánglovagra vigyázzon Szent Flórián!!!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. máj. 09. 12:14 
kapocspárkulcs tekergető
Avatar

Csatlakozott: 2009. dec. 19. 16:38
Hozzászólások: 58
Tartózkodási hely: Tiszavasvári
Offline
Sziasztok. Tudna e valaki abban segíteni hogy a renault 4000 es fecskendőnek megvan e a víz/hab kapcsolási rajza??? Fontos lenne előre is köszönöm! :radobbent:


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. ápr. 03. 8:12 
kapacsmester

Csatlakozott: 2003. szept. 03. 21:14
Hozzászólások: 280
Offline
Köszi osszekoto1 a jogszabály berakását. Legalább bárki láthatja, hogy a probléma valós.

_________________
http://bataszekot.extra.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. ápr. 03. 1:47 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2003. nov. 19. 0:01
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
F.Tibi írta:
Április elsejével szolgálatba állt Bátaszéken az új Renault fecskendő, amit az autópályától kaptunk. Csakhogy... Nem vonulhat egyelőre az 55-ös útra (Pörbölyre), az 56-os út Bátaszéktől délre eső szakaszára (Bátára), és az autópályára. Hogy mért? Mert ezek matricaköteles utak. A jogszabályban pedig sehol nem szerepel hogy megkülönböztető jelzéssel felmehetsz a pályára, ha nem vagy regisztrálva. A rendszer ugyanis a rendszámot nézi. Benne van vagy nincs. Gondolom ebből kitaláltátok, hogy NINCS benne a rendszerben a fecskendő. Azért nincs, mert az általunk januárban elindított regisztrációs folyamatot, az OKF nem volt képes hónapok alatt sem megcsinálni. A Pk. pedg nem vállalja a kockázatot, hogy büntit kapjunk. Tekintve hogy milyen országban élünk az aggodalmát osztom magam is.

Most gyakolatilag az van hogy nem tudjuk igazán, csak vízszállítónak használni. Mert teszem azt hiába mehetne el mondjuk Mórágyra, ha onnan kapunk riasztást a pályára, akkor előbb bemegyünk Bátaszékre fecskendőt cserélni? Lenne híre. :)

Na szóval ez van. Reméljük hogy mielőbb megoldják a problémát, és nem egy káreset fog rámutatni erre a hiányosságra.



egyedi ellenőrző lap kiadásának eljárási rendjéről

ADATLAP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. ápr. 02. 22:36 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2002. okt. 19. 15:35
Hozzászólások: 618
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
F.Tibi írta:
A jogszabályban pedig sehol nem szerepel hogy megkülönböztető jelzéssel felmehetsz a pályára, ha nem vagy regisztrálva. A rendszer ugyanis a rendszámot nézi. Benne van vagy nincs.

Ha ez tényleg így van, elég szomorú. Ha menteni kell, hadd menjen. Visszafelé pedig ráér másik úton menni. De ha sietni kell, miért nem engedik fel a pályára? Érthetetlen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. ápr. 02. 18:45 
kapacsmester

Csatlakozott: 2003. szept. 03. 21:14
Hozzászólások: 280
Offline
Április elsejével szolgálatba állt Bátaszéken az új Renault fecskendő, amit az autópályától kaptunk. Csakhogy... Nem vonulhat egyelőre az 55-ös útra (Pörbölyre), az 56-os út Bátaszéktől délre eső szakaszára (Bátára), és az autópályára. Hogy mért? Mert ezek matricaköteles utak. A jogszabályban pedig sehol nem szerepel hogy megkülönböztető jelzéssel felmehetsz a pályára, ha nem vagy regisztrálva. A rendszer ugyanis a rendszámot nézi. Benne van vagy nincs. Gondolom ebből kitaláltátok, hogy NINCS benne a rendszerben a fecskendő. Azért nincs, mert az általunk januárban elindított regisztrációs folyamatot, az OKF nem volt képes hónapok alatt sem megcsinálni. A Pk. pedg nem vállalja a kockázatot, hogy büntit kapjunk. Tekintve hogy milyen országban élünk az aggodalmát osztom magam is.

Most gyakolatilag az van hogy nem tudjuk igazán, csak vízszállítónak használni. Mert teszem azt hiába mehetne el mondjuk Mórágyra, ha onnan kapunk riasztást a pályára, akkor előbb bemegyünk Bátaszékre fecskendőt cserélni? Lenne híre. :)

Na szóval ez van. Reméljük hogy mielőbb megoldják a problémát, és nem egy káreset fog rámutatni erre a hiányosságra.

_________________
http://bataszekot.extra.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. feb. 11. 9:10 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2006. júl. 13. 13:19
Hozzászólások: 737
Offline
Ne felejtsétek el hogy melyik országban, és azt hogy tűzoltók vagyunk.
Velünk miiden sz.rt próbálnak megetetni, és sikerül is nekik. Miért, mert birkák vagyunk, ilyen kor miért nem hívjuk a sajtót, és ecseteljük hogy mi van. Bezzeg a nagy átadásoknál ott vannak. Csak venni kellene a BÁTORSÁGOT és felkeresni őket hogy jöjjenek és nézzék meg, vdonat új autó és ilyen.
Elismerem hogy mindig vannak gyerekbetegségek, de folyamatosan, és ennyi?
Valakik ezeket átveszik, egyszer amikor behozzák az országba, a következők pedig amikor megkapják az áhított autót, a nagy csinnadrattával körítve. Csak merni kellene kinyitni a szájukat.
Nevetséges ez az egész.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. feb. 11. 1:45 
kapacsmester

Csatlakozott: 2003. szept. 03. 21:14
Hozzászólások: 280
Offline
Decemberben megjött hozzánk is a 4000-es Renault fecsi. Ha minden igaz ez jelenleg a legújabb fejlesztés. Pár apróságot szeretnék megosztani veletek, amit ha valaki ilyent kap célszerű megnézni.

1. A fogfighter sugárcsövek kivehetők-e. Ez nem vicc. csak komoly fizikai erővel lehetett kitépni őket. Ma voltak itt nálunk, ma csinálták meg. Illetve most már tegnap. :)
2. Belenyúltak a hűtőrendszerbe, elvezették hátra a hűtőfolyadékot a szivattyúhoz. Nos ennek van egy réz hegesztette alkatrésze, amolyan elosztó féle a fülke alatt. Ennek az egyik forrasztása ereszt. Tudtommal az ikertestvérnél, a véméndi fecskendőnél is. A probléma járó motornál hamar jelentkezik. Ez ma még nem került orvoslásra, másik kell.
3. A víztartály többszöri csurrig töltés után is először 4000 majd 3500 litert jelzett. Ma kalibráltak rajta, hát majd meglátjuk...
4. Elvileg a habtartálynak tele kell lennie. Csakhogy 140-160 litereket mutat. A habtartály kialakítása nem teszi lehetővé, hogy szemrevételezéssel, kiderítsük, tele van-e. Le kell ahhoz fejteni, hogy lássuk a műszer rossz, vagy a habtartály nincs tele. Jó mi?
5. Az aljzatot, amin keresztül a motort fűtöd, akksit töltöd, elfelejtették rendesen bekötni. Ez is most került orvoslásra.
6. Nem lehet kivenni a feszítővágót. Egyszerűen a síneken nem jön ki eléggé, és a fogantyút, amit megfognál, nem lehet felhajtani vízszintesbe.
7. Laza nem meghúzott csavarok itt-ott. Nem jól beállított fellépő ajtók.

Nem ártott volna valami szigetelés a fülke hátuljának. Mert nem verdesi az izzadtság a hátul ülőket.

Érdekességként megjegyzem, hogy bizonyos paraméterében már most látszik, hogy kevesebbet tud, mint a két oldalán álló 70-es évekbeli Mercedes. Ugyanis azok ment közben is tudnak vizet adni, ez eddig csak álló helyzetben. Na most lehet én látom rosszul, de úgy gondolom, hogy egy új fejlesztésnek semmilyen téren nem szabadna kevesebbet tudni, mint egy régebbinek. Pláne nem 30 évnyi távlatban.

Azt, hogy az érintőképernyős szivattyúvezérlés mit fog bírni, azt nem saccolnám meg. Majd kiderül. Az már szinte biztosnak látszik, hogy a feszítő-vágó miatt vissza lesz utalva Pestre. Én kíváncsi leszek, hogy mikor leteli az 1 év, mit mutatnak majd a menetlevelek. Hogy az össz kilométerből mennyi lesz a szervízmenet.

Tudom, hogy ezek a hibák amiket felsoroltam előbb-utóbb orvosolva lesznek. Csakhogy 2 dolog jutott eszembe. Az egyik egy ehavi szaklapban írt cikk címe, mely szerint felsőbb osztályba léphet-e a magyar tűzoltóautó gyártás. Felidéződött bennem, Hofi egyik szövege: "Ezek a piszkos kapitalisták, ha egy autót gyártanak, és az kijön a gyárból, KÉSZ VAN az anyjuk..." A másik pedig a Hogyan készült sorozat. Ahol azt látja az ember, hogy egy egyszerű tollat hányszor ki-be kapcsolgatnak, hogy teszteljék. Nálunk meg azt nem nézik meg, hogy ereszt-e, csöpög-e, kilehet-e venni, minden be van-e kötve, a műszer jól be van-e kalibrálva...

De hogy ne csak negatívumot mondjak. a málhaterek ledes világítás valami fantasztikus. nagyon tetszik. Ugyancsak az oldalanként elhelyezett 3-3 lámpa, ami a fecskendő környezetét világítja meg igen erősen. Tetszik az is, hogy amíg a teleszkóp nem megy vissza teljesen a helyére, addig a fecskendőt megmozdítani nem lehet. Vagy pl. tetszik a légzők rögzítő rendszere.

Káreseteknél hogyan fog vizsgázni az majd kiderül. Remélem, hogy a gyerekbetegségek kinövése után azért nem lesz bajunk vele.

A honlapunkon a galériában van egy képsorozat az átvételéről. Lehet látni a málhatereket, hogy mit tud az a világítás, amit annyira feldicsértem.

_________________
http://bataszekot.extra.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. feb. 08. 16:10 
szikracsapkodó

Csatlakozott: 2009. nov. 25. 21:02
Hozzászólások: 10
Offline
köszönöm a segítséget Nektek :)
üdv Feri


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. feb. 08. 11:35 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2007. máj. 01. 15:49
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Inárcs-Budaörs
Offline
Igen, a képen látott fecsi Dabasi.

_________________
Zsolti


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. feb. 07. 23:04 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 10. 10:22
Hozzászólások: 2178
Offline
Ennél az esetnél a főváros csak daruval volt kint, így Dabasé lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2010. feb. 07. 23:01 
szikracsapkodó

Csatlakozott: 2009. nov. 25. 21:02
Hozzászólások: 10
Offline
sziasztok,
nézegetem a lánglovagokat, és mit látok?
http://www.langlovagok.hu/kepek/2010/da ... nia_04.jpg
Ez a szer a fővárosé? Angyalföld esetleg?
Hogy-hogy JTA a rendszáma? Mintha ez az eresztés JGD lett volna...
És mintha a fénytechnika is meg lenne tuningolva.. :)
Előre is köszönöm a segítséget :)
üdv Feri


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 13. 18:45 
tűzkőről pattant
Avatar

Csatlakozott: 2009. feb. 26. 15:34
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Csorvás ÖTE
Offline
Én ezzel úgy vagyok, hogy nem biztos h rosszabb lessz mint az elődjei. Majd látjuk mit tud és azt hogyan képes végrehajtani. :-)

_________________
Káresetmentes szolgálatot kívánok!!!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 13. 17:06 
szikracsapkodó
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 15. 11:39
Hozzászólások: 15
Offline
again_st írta:
Hogy ez olcsóbb?!
Német kollegáink kinevettek, mikor elmondtam, hogy Itt mennyibe kerül egy fecskendő! Ott kb. a fele!

ezek szerint igen. olcsóbb és mégis jó... na most hogy is van ez? tehát lehet megrendelnek fenn fecskendőket ész nélkül(közben azt nézik, hogy ők anyagilag hogy járnak jól) utánna meg csodálkoznak, hogy a szerek sorra kerülnek szervizbe szinte "0" km megtett úttal meg ez nem működik, meg az...

_________________
Nincs lehetetlen, csak tehetetlen.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Renault fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 13. 15:05 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2006. júl. 13. 13:19
Hozzászólások: 737
Offline
Itthon ha ez így működne, akkor az okf-n egy két zseb üresen maradna.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 496 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Impresszum és moderációs alapelvek
Lánglovagok Egyesület - egyesulet.langlovagok.hu
Legfrissebb hozzászólások: RSS

   Lánglovagok Egyesület | Lánglovagok.hu tûzoltóportál | Lánglovagok Hírlevél © Lánglovagok.hu 2001-2016.