* Belépés   * Regisztráció * GyIK    * Keresés
Pontos idő: 2017. szept. 22. 4:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Hozzászólás a témához  [ 496 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. dec. 02. 7:51 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2002. nov. 20. 15:48
Hozzászólások: 669
Tartózkodási hely: KOK
Offline
Tisztelt One

Én értem, de más még nem. Ezért vannak O-KOK még mindig.

BM KOK


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. dec. 02. 0:41 
tűzkőről pattant
Avatar

Csatlakozott: 2004. ápr. 08. 11:36
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Szeghalom
Offline
Mi is kaptunk egy csodát.(csoda hogy megjött, nagyobb csoda: ha lesz rá képzettt gkv)
Egy pár "apróságtól eltekintve tetszik a szer.
A fülkébe a tartalék palackok nincsennek biztosítva, ne adj Isten az autó megborul a legénysé kap egy palackot a fejére (van aki ketőt is).
A jobb illetve a bal első fak felső polcárol leveni valamit trükkösen lehet.
A kéziszerszámok (villa ...) nevetségesek. A hátsó fakkokban lévő felszerelések rögzítése módosításokat kíván. A hátsó alu létránál feleslegesen spóroltak a fokok szélességével, és nehéz rá fellépni. A gkv mellet lévő polc az iratoknak hasznos csak az iratokat be kell iskolázni egy tanfolyamra hogy megtanulják fékezéskor ne ugráljanak ki a helyükről.
Klasz a munkatér megvilágítás, a tető tők rendezett(nem botladozól kölönböző csonkokban). A fent említett fakkok kivételével jól elérhető minden. Nagyon jók a szirénái.
Többet majd használatba vétel után.

_________________
Atyus


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 30. 20:38 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2003. aug. 30. 21:27
Hozzászólások: 859
Offline
Ja, bocs ilyesmit írtam a légzők esetében is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 30. 20:37 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2003. aug. 30. 21:27
Hozzászólások: 859
Offline
Igaz.
De gondolom aki nézegeti ez a lapot az úgy értelmezi ahogyan kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 30. 18:07 
slagmester
Avatar

Csatlakozott: 2003. dec. 04. 21:14
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
One! Ugyanezt leírnád a Mercis topicban is???
Oda is beillik teljesen.... :mrgreen:

_________________
Üdv: Backdraft


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 30. 16:16 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2003. aug. 30. 21:27
Hozzászólások: 859
Offline
Nem akarok kötekedni, DE. Erről miért nincs nagy média hadjárat hogy OK , átvettük a szereket, csak éppen esetleg honapok múlva fognak csak üzemelni különböző OKOK miatt???????????????????????????
Amikor is a nép, akikért vagyunk az úgy tudja hogy most még több felszerelés óvja őket. Vagy nem???????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 30. 14:16 
vörös kakas réme
Avatar

Csatlakozott: 2004. ápr. 25. 19:16
Hozzászólások: 470
Offline
Cv!
Ma sikerült körbejárni a szerencsétlen láncravertet!

Magas, emiatt a súlyponttal gondok lehetnek.
A legénységinél a sárgalámpa és a fékcsövek gyorsan a csizmák áldozatai lesznek.
A gallytörőnek mi értelme? Ha bemennek a sűrű sötét nagyerdőbe, akkor az oldalán fényezés karcolódik és értelemetlen a szerkezet az elején.
A szivattyútér magasan van, úgy brontósan megoldva. Kényelmetlen kezelni a szivattyút.
A hátsó alu létránál feleslegesen spóroltak a fokok szélességével.
A hátsó létrára fellépni védőruhában egy alacsonyabb embernek kisebb akrobata mutatvány.


Hát akkor ennyit a vizuális fürkészés után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 29. 23:17 
tömlőszállító

Csatlakozott: 2003. máj. 07. 10:04
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Vizsgáló
Sikerült? Redőnyök: lánc, lakat?

baksatg
Tudtommal: Renault: VIII (pardon: Józsefváros) és R1
Magasból mentők: nagy sakkozás de szerintem logikus: 5x méteres a XIII-ra, (innentől nem vagyok biztos de talán:) Volvó az I-re, I/Em a XX-ra, és még egy 37 méteres létra valahova. Így lesz egy tartalék emelő.

Ja, és a Békésra szánt fecskendő, létra és mentőszer már megvan. (ezek vadi újak)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 29. 8:23 
vörös kakas réme
Avatar

Csatlakozott: 2004. ápr. 25. 19:16
Hozzászólások: 470
Offline
De igen Cv, arra gondoltam!

Ma körbe járom komolyabban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 29. 7:30 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2003. júl. 02. 14:12
Hozzászólások: 138
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Lemaradt: a fővárosban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 29. 7:24 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2003. júl. 02. 14:12
Hozzászólások: 138
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Érdeklődnék, az elmúlt hetekben kapott új szerek melyik parancsnokságokhoz kerültek??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 28. 15:54 
tömlőszállító

Csatlakozott: 2003. máj. 07. 10:04
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Vizsgáló! Csak nem arra gondolsz, hogy a VIII-ra cipőkanállal fér csak be a Renault? (És ha szerelik a régóta kért elszívót, annak a csöveit ügyesen kell felhelyezni!)

Megnéztem a Renaultot. Távolról nagyonb szép, mutatós. Ha az ember körbejárja már vannak hibák. Hozzávetőleg azonos észrevételeim voltak mint Tűzvarázsló17-nek ami kívülről látható. Szerintem egy fecskendőt úgy kell megépíteni, hogy a tűzoltónak ne keljen odafigyelni a ki- és beszálásnál a levegőtartály szerelvényeire (reagálva "hibás" véleményére - természetesen az IFA-nál mindenképp jobb)
"Tetszett" a rámálházott kihúzóslétra két műanyag görgője, meg a redőny mögött a "BAUMAX" feliratú láda.

Ami mindenképpen a javára szól, hogy alaposan körbelámpázták, aki ott dolgozik is látni fog, és az autósok is látni fogják messziről a szert és a körülötte levőket.

Mindent összevetve: miért nem jó nekünk a már bevált és megszokott Mercedes-Rosembauer? Jármű és tűzoltótechnikában közel azonos szinten vannak de ezeket már ismerjük, és a szervízek is képben vannak a leggyakoribb hibákból.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 27. 21:15 
vörös kakas réme
Avatar

Csatlakozott: 2004. ápr. 25. 19:16
Hozzászólások: 470
Offline
Mi a helyzet a magasságukkal? Beférnek a szertárba vagy le kell ásni??
A Saurus technika személy szerint nekem nem tetszik.
Kívülről van egypár érdekes dolog, + felesleges csicsa.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Második benyomások a RENAULT MIDLUM-SAURUS FS38 fecskendőről
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 27. 19:09 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2004. nov. 03. 11:17
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Pest megye
Offline
Üdv, mindenkinek!
Még néhány kritikus mondat az új Renault-Saurus fecskendőkről.
Sikerült megfejteni a menet közbeni rejtelmes zajok okát. A fülke és a felépítmény közötti szívótömlő-tartó szekrény hozzáér a fülkéhez, főleg a kiváló magyar utakon. Miaz, hogy hozzáér, egyenesen lesúrolja a fényezést. Vajon ez a szekrény hol került a járműre, Helsinkiben vagy esetleg a Herosnál? Van-e megoldás a hibára? Esetleg le kéne szerelni a szekrényt és a szívótömlőket a tetőre kellene helyezni, a kihúzóslétra alatt bőséges hely van. De mi lesz akkor a fülke mögötti üres résszel?
Jó pénzért a Renault-trucks-tól lehetne vásárolni spoilert, de ezt ki fogja fizetni? Vajon a garancia kiterjed-e erre a konstrukciós hibára?
És ha javtásra kerül a sor vajon mennyi ideig lesznek a Herosnál a járművek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 26. 21:15 
kapacsmester
Avatar

Csatlakozott: 2002. nov. 09. 22:18
Hozzászólások: 274
Tartózkodási hely: Tótkomlós
Offline
Néhány fényképet helyezetek már fel, hogy többet láthassunk belőle.

tk20


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Első benyomások a RENAULT MIDLUM 16-270 4x4 SAURUS FS38/3.8
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 26. 19:33 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2004. nov. 03. 11:17
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Pest megye
Offline
Üdvözlök, mindenkit!
Az új RENAULT-SAURUS fecskendőből az én parancsnokságom is kapott egyet, így én is szeretnék pár szót mondani róla.
Kezdeném a fülkével: ami egy gyári Renault Midlum duplafülke a legénységi tér elég szűk és az ülőlapok is rövidek egy kicsit, de a 170cm körüli emberek azért elférnek benne. A bal hásó legénységi ajtó alsó fellépőjénél valóban ott vannak azok a bizonyos levegőcsövek. Veszélyes helyen! Valóban le lehet taposni. A másik oldalon viszont az üzemanyagtartály "lóg" egy kicsit ki. Menet közben a hátsó sor alatt rejtelmes zörejeket lehetett a miénken hallani Vajon egyedi probléma? A kéklámpák elég gyengék rajta, az alsó elég sérülékeny helyre került. És mégvalami, a vezetőülés mögé felszereltek egy 3-s 220v-os elosztót, aminek mind a négy csavarja a falap hátoldalán kijött. Bravó. De összegezve a fülke szép, és kényelmes.
A felépítmény: a málhatér kialakítása a Rosenbauer-hez képest visszafejlődés, a sugárfelszereléshez két redőnyt kell felnyitni, a középsőt a tömlőért, a hátsót a sugárcsőért. Miért nem lehetett a sugárcsövet a fülkében elhelyezni? A tetőre nehézkes a feljutás a magasan lévő létra alsó foka miatt. És egy fontos dolog! Miért tettek normálnyomású sugárcsövet a magasnyomású gyorsbeavatkozókra?
Előnye a járműnek, hogy nincs túlterhelve az alváz 16 tonnás viszont a motor (270 le) lehetett volna egy kicsit erősebb, ugyanis az emelkedőt megérezte! És a gumiabroncsok mintázata is kérdőjelet hagy maga után.
Néhány szót az előnyökről: ideális a mérete, állófőtés van benne, elől, hátul elektromos ablakemelő (igaz ez egy kicsit már luxus), oldalsó térvilágítás, alacsony málhatér a többit meg ki kell tapasztalni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 25. 19:07 
Szerkesztő

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 19:42
Hozzászólások: 729
Offline
Ma délelőtt átadásra kerültek az első fecskendők. Mik az első véleményeitek róla?

Ha választani kellene akkor Mercedes Atego, vagy Renault Kerax?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 10. 13:52 
pernyekergető

Csatlakozott: 2004. jan. 24. 20:19
Hozzászólások: 21
Offline
tisztelt : Oláh Péter

ugy kezdem irásom , hogy a legelején rögtön bocsánatott kérek ha megbántanálak !

Én láttam a fecsit és eltudom rola mondani hogy számomra .
a felépitmény jó ugyanis nincs magasan mindent ellehetrajta érni egy átlag magaságú embernek én például 175 cm magas vagyok elérek rjta mindent az átmenő faknál kilhet hajtani az áram fejlesztőt vagy a feszitő vágot és rögtön feltudsz lépni és elér a tűzoltó mindent .

a legénység lépcsőnél szerintem nem lehet szét rugni ha a tűzoltó oda figyel .

aban igazad van hogy alámpák nincsenek védve .

És azis igaz hogy jó lett volna ha megkérdezik a tűzoltóságot hogy mit szeretek volna de nálunk egyelőre nem igy működik sajnos

száz szónak is egy a vége jobb mint az Ifa fecsi :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 08. 21:34 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2004. okt. 25. 18:14
Hozzászólások: 131
Tartózkodási hely: Győr
Offline
üdv!

Tudja valaki, hogy hány darab Renault fecskendő lesz átadva?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 08. 17:06 
pernyekergető

Csatlakozott: 2002. nov. 27. 17:24
Hozzászólások: 20
Offline
Az új fecskendő/ gépjármű / valószinűleg kifogástalan lesz. Ezt bizonyítják a nemzetközi árúfuvarozási és szállítmányozási és eladási tapasztalatok. A felépítmény már más kérdés. A bemutatáson a felszerelések megnyerőek voltak de a málházás katasztrófa.
- A legénységi lépcsőnél szétrughatja az ember a fékcsőveket.
- A lámpák nincsenek védve.
- Nincsenek fellépők a felszereléshez.
És lehetne még sorolni tovább. Jó lenne ha egyszer eljuttnánk odáig hogy a fecskendő málhaterét a pályázó parancsnokság alakíthatná ki, szerintem nem nagy kérés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Renault tűzoltóautók
HozzászólásElküldve: 2004. nov. 08. 16:26 
Szerkesztő

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 19:42
Hozzászólások: 729
Offline
November végén szolgálatba állnak az első Renault fecskendők. Az egyik topikban már felmerült, hogy nem feltétlenül a legjobb választás volt ez a típus. Nektek mi a véleményetek róla?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 496 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Impresszum és moderációs alapelvek
Lánglovagok Egyesület - egyesulet.langlovagok.hu
Legfrissebb hozzászólások: RSS

   Lánglovagok Egyesület | Lánglovagok.hu tûzoltóportál | Lánglovagok Hírlevél © Lánglovagok.hu 2001-2016.