Renault tűzoltóautók

Minden amit tudni kell vagy tudni szeretnél a tűzoltóautókról és a tűzoltók által használt eszközökről, felszerelésekről.
Válasz küldése
Avatar
Tűzvarázsló17
tömlőszállító
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2004. nov. 03. 10:17
Tartózkodási hely: Pest megye

Hozzászólás Szerző: Tűzvarázsló17 » 2004. dec. 07. 16:38

Tisztelt, Mélykuti Úr!
Már én is tettem észrevételt az alsó-kéklámpákról, valóban rossz helyre kerültek, igaz, jó magasságban vannak. Véleményem szerint azért a homlokfalon hosszabb életűek lehetnek és bizony ez is szempont! Kár, hogy ezekre a gall-lapp fecskendőkre is ezeket a Hella-kat szerelték, a villanócsöves jobb lett volna, az árba belefért volna. Esetleg lehetne kitalálni változtatást a hátfalon a létrára való fellépéshez, még gyakorlóban csak-csak fel lehet lépni, de bristolban, sattlerban bizony NEM könnyű.
Tisztelettel, Tűzvarázsló17!
hibás
pernyekergető
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2004. jan. 24. 19:19

Hozzászólás Szerző: hibás » 2004. dec. 07. 16:23

Tisztelt: Mélykuti ÚR

Én csak azt szeretném megkérdezni hogy a bozot töröre szerelt kék lámpák mért kerültek annyira elöre rajta mert az első komolyab ág lefogja törni vagy szét töri. :?:
Avatar
P/37
szikracsapkodó
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2004. dec. 04. 22:28
Tartózkodási hely: Pomáz

Hozzászólás Szerző: P/37 » 2004. dec. 07. 15:07

Tisztelt Mélykúti Úr!

Én személy szerint úgy érzem ez egy korrekt vélemény nyílvánítás volt, és valószínű, hogy a felajánlott javítások , problémák ügyében megkeresik Ön(öke)t azok akiket ez érint.
Illetve ha ezeknek az elintézése is ilyen korrekt lesz akkor az sokat fog javítani némely társunk véleményén talán!
Sok sikert kívánok!
Avatar
backdraft
slagmester
Hozzászólások: 397
Csatlakozott: 2003. dec. 04. 20:14
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: backdraft » 2004. dec. 07. 15:05

Tisztelt Mélykúti úr!

Engedje meg, hogy elsőként én reagáljak bizonyos szinten levelére.
Megnyugtatónak érzem még civilként is a készségét a problémák megoldására, vagy azok megoldásának elősegítésére.
Így nekem annyi lenne a kérésem mindössze, hogy ha nem is az oldalon keresztül a teljes, de az itt megforduló kicsiny csoport kirtikáinak megválaszolásában és a majdnai elhárításában legyen mindannyiunk segítségére!

Gondolom, hogy ezzel nem csak minket, hanem a többi Kollégát is megnyugtatná. Ön az aki kapcsolatot tud teremteni az Önök beszállítóival, így ha tényleg kész segíteni nekünk a felszerelések megfelelővé varázsolásában azt minannyian megköszönjük.
Mindezen túl Önt is lojális tagjává fogadná mégjobban a tűzoltó társadalom.

Ezeket előre köszönöm tisztelettel!
Üdv: Backdraft
Mélykúti Sándor
vízpocsékoló
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2004. dec. 07. 11:50

Hozzászólás Szerző: Mélykúti Sándor » 2004. dec. 07. 14:52

Tisztelt Tűzoltók és Levelezők!

Engedjék meg, hogy bemutatkozzam, és néhány gondolatomat megosszam a fórum olvasóival. Mélykúti Sándor vagyok, a BM HEROS Rt. vezetője.
Kérem ezt a lehetőséget egyrészt a személyes érintettség okán, másrészt azért, mert úgy gondolom, hogy a 15 db Renault alvázra épített Sammutin fecskendő körül kialakult vita oly mértékben érinti a HEROS-t, hogy indokolt néhány kérdés tisztázása. Örömmel olvastam a regisztrációs feltételekben, hogy minden regisztrált levelező magára nézve kötelezően elismerte a kultúrált véleménnyilvánítás feltételeit, azaz "... nem postáz sértő, obszcén, vulgáris, rágalmazó, gyűlöletkeltő, valamint más módon jogségrtő hozzászólásokat".
Azt is örömmel olvastam, hogy a Fórum szeresztője éberen őrködik ezen elvek betartása felett.

Elöljáróban engedjenek meg néhány gondolatot. A BM HEROS Rt-nél is dolgoznak jobb és szerényebb képességgel rendelkező szakemberek, mint ahogyan az élet bármely területén, így a tűzoltóságoknál is. Vannak gondjaik, lehetnek rosszabb vagy jobb napjaik, követhetnek el hibákat, mint ahogyan ebben az országban bárki. De segítőkészek is, mint ahogyan azt például a zalaegerszegi hűtőház tüze is igazolja, ahol a parancsnok első hívására péntek délután a helyszínre utaztak, és egész éjszakai ott tartózkodás után szombaton érkeztek vissza.

A 15 db Renault alvázra épített Sammutin fecskendő gyártása során a finn cég az alábbi munkálatokat rendelte meg a HEROS-tól:

1. A gépjárművek műszaki vizsgáztatása
Tudomásom szerint ez rendben megtörtént, megjegyzem, a műszaki vizsgáztatásnak nem része a tűzoltástechnikai felülvizsgálat, amelyet egyébként sem a Sammutin, sem a Mercedes alvázra készült fecskendőket gyártó Rosenbauer sem rendelt meg. Így a tartályhibás RBI fecskendők kapcsán megfogalmazott vádak jogosulatlanul érték a HEROS-t.

2. A kéklámpák, szirénák felszerelése.
Ezidáig a megkülönböztető jelzésekre vonatkozóan negatív visszajelzés nem érkezett, az Atyus nevű levelező írja: "nagyon jók a szirénái". Ezt a véleményét ezúton is köszönjük, megpróbáltunk a hagyományos Elektris szirénák helyett egy strapabíróbb és üzembiztosabb sugárzót felszerelni.

3. A Schottleitner kumplungok beépítése.
A kuplungokkal kapcsolatban negatív visszajelzés ezidáig nem érkezett, a beszerelés során úgy gondoltuk, illik a Renault arculatához igazodni, ezért bár csak 15 db járműről volt szó, egyedi présszerszám készült a kuplungok szürke műanyag borítójának legyártásához.

4. Az URH rádiók beépítése
Bár a rádiók beépítését a HEROS alvállalkozóval végeztette, tekintettel arra, hogy rádióműszerésszel nem rendelkezik, amennyiben mégis a rádiók beépítése okán sérült fülketető úgy azért elnézést kérek, és ennek javítási költségeit a HEROS az alvállalkozó helyett és nevében is vállalja. Kérem az érintett parancsnokságot, jelentkezzen, hogy egy közösen egyeztetett időpontban a javítást elvégezzük.

5. Bozóttörő rácsok felszerelése
A billenthető fülkéjű járművekhez a funkcióját ténylegesen betöltő bozóttörő rácsot készíteni nem egyszerű feladat. Figyelemmel kell lenni a fülke billenthetőségére, hogy ne kerüljenek takarásba a fényszórók, hozzáférhető legyen a vonócsap, stb. Valóban léteznek a jelenleginél esztétikusabb, krómozott "bozóttörők", azonban funkciójukat tekintve a legtöbb esetben nem nyújtanak védelmet a sérülékeny műanyag elemek és világítótestek részére. Köszönöm a Tűzvarázsló17 nevű olvasó javaslatát, megvizsgáltatom azt, és amennyiben jobb megoldást jelent az 5 cm-es előrehozatal, úgy a HEROS legyártja az új rögzítőelemeket, és saját költségén lecseréli azokat.

Az előzőekben felsorolt munkálatokon kívül még több munkavégzés is történt a járműveken a HEROS Ezüstfa utcai telephelyén. Két alkalommal egyenként 4-5 nap időtartamban a finn cég 3-4 szakembere végzett különböző munkát a járműveken. Ehhez a HEROS csak a helyszínt biztosította. Úgy vélem, néhány olvasó ezt ítélte meg úgy, hogy a jármű felépítmények a HEROS-nál készültek.

Tisztelt Tűzoltók és Olvasók!

Remélem, az előzőekben leírtakkal sikerült hozzájárulni egy tisztább kép kialakításához, és készséggel állok rendelkezésre további kérdések megválaszolására is, amennyiben az kultúrált formában történik. Amennyiben a jelzett járművekkel kapcsolatosan bármilyen meghibásodás előfordul, függetlenül attól, hogy az a jármű alváz, a felépítmény, vagy a szerelvények hibája, kérem jelezzék felénk és mindent megteszünk azok kiküszöbölésére. Amennyiben úgy ítélik meg, hogy az igénybe vett szolgáltatás színvonala nem megfelelő 1-1 konkrét esetben, úgy kérem jelezzék azt a parancsnok uraknak, megkérve, hogy tájékoztassanak engem ezekről az esetekről. A további intézkedés már az én feladatom. Köszönöm figyelmüket!

Tisztelettel: Mélykúti Sándor
Avatar
one
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Hozzászólások: 859
Csatlakozott: 2003. aug. 30. 21:27

Hozzászólás Szerző: one » 2004. dec. 05. 19:09

Nem is az lényeg, hanem a MINŐSÍTÉS.
Csak még nem néztem utána hogy ez milyen előnyökkel jár, már mint a MINŐSÍTETT cégnek. /Heros/ Gondolom valami köze csak van a dolgokhoz.
Gondolom nekik ez a LÉNYEG. A többi nem számít.
Avatar
Tűzvarázsló17
tömlőszállító
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2004. nov. 03. 10:17
Tartózkodási hely: Pest megye

Hozzászólás Szerző: Tűzvarázsló17 » 2004. dec. 05. 10:52

Csodálatosak a Heros által felszerelt gallytörő rácsok a GALL-LAPP fecskendőkön. Egyetlen hibájuk, hogy marha ronda és ütközéskor több kárt okoz. Lehetett volna -hamár felszerelték- kb 5cm-el kijjebb hozni.
vajon van hozzá műbizonylat is? Merthogy kötelező ha jól tudom ilyen szerkezethez.
cv
tömlőszállító
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2003. máj. 07. 10:04
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: cv » 2004. dec. 04. 22:00

Tisztelt Lehoczki András!

A fékekkel kapcsolatos reagálását köszönöm. Nem vezettem még Renaultot (bocsánat, senki sem tökéletes), és autós szaklapokat sem olvasgatok. De bűzlő, főstölgő fékeket már tapasztaltam (MB) TLF 1000-es fecskendőn, valamint a Steyr balesetek során többször felvetődött a fékhiba lehetősége. Válasza megnyugtató és kielégítő, P/20 már igazolta is.

Mi a meglátása a komplett szereléssel kapcsolatban?

Köszönettel: cv
Avatar
gafz
vörös kakas réme
Hozzászólások: 493
Csatlakozott: 2003. máj. 02. 6:21
Tartózkodási hely: Pest megye
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gafz » 2004. dec. 04. 19:30

Lehoczki úr! nemecsek szindrómás a nick-je...
Dohányozzunk sokat, előzzük meg a tüdőrákot szívinfarktussal!!!
Sz@r ez az élet,mi meg csak kóstolgatjuk...
Avatar
vizsgáló
vörös kakas réme
Hozzászólások: 470
Csatlakozott: 2004. ápr. 25. 19:16

Hozzászólás Szerző: vizsgáló » 2004. dec. 04. 19:18

Ez a bizonyos cég minősítette minősíthetetlen módon a felépítményt gyártó kontárokat:

http://www.ferrcert.hu/partnereink.htm
(a lista utolsó negyedében a BM HEROS)

Lehoczki Úr!
Az Önök jó hírnevét rontja a Heros. Önöknek kellene lépni!
P/20
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Hozzászólások: 542
Csatlakozott: 2002. aug. 28. 20:19
Tartózkodási hely: Pomáz
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: P/20 » 2004. dec. 04. 19:15

A féket kipróbáltuk, szuper!
lehoczki András
vízpocsékoló
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2004. dec. 03. 11:55

Fék+ üzemanyagtank

Hozzászólás Szerző: lehoczki András » 2004. dec. 04. 19:07

Tisztelt Uram!

A Renault Gépjárművek mindig híresek voltak a fékjeikről. Ha ilyen dolgokra kiváncsi biztos olvassa a különboző autó szaklapokat, ahol nemrég azt olvastam, hogy ha megprobálnák összerakni a világ legjobb autójár akkor amellet, hogy a motor toyota, a fotómű form stb a fék a renault -é lenne. Jelen Midlum alváz az egytelen a kategóriában mely belső hűtésű tárcsafékkel van szerelve elöl- hátul. ( nyugodtan tekintse meg), és egyébként be van vizsgálva az Ön igényeiknek megfelelően, melegfékezésre, melyet a közbeszerzési pályázathoz csatolt fékjegyzökönyvel is igazoltunk. Véleményeh szerint a kategoria legjobb fékével van szerelve az Önök járműve, de talán egy vagy két év múlva kellene visszatérni a problémára amikor már megfelelő llesz róla a tapasztalatuk.Továbbá az üzemanygtank sem a mi termékünk, a gyári üzemanygatankot a felépítmény gyártója cserélte le.

Üdvözlettel

Lehoczki András
Avatar
firee
csizmás kandúr
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: 2004. jún. 16. 21:50
Tartózkodási hely: Nyugat

Hozzászólás Szerző: firee » 2004. dec. 04. 18:45

Én is láttam.
Tudjátok "használható" gyenge 150 millióért :D
,,Ahol a fájdalom ott a segítség!"
Avatar
backdraft
slagmester
Hozzászólások: 397
Csatlakozott: 2003. dec. 04. 20:14
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: backdraft » 2004. dec. 04. 13:53

Kicsit most mas...

Az RTL Klubon lattam a hiradoban a kovetkezot:
"Hasznalhato tuzoltoautot kapott a keszthelyi tuzoltosag"

Kicsit viccesnek tartottam.
Magasbol mentot kaptak, de ha igy kell kiirni a cimet az mar baj...
Vagy nem?

(bocs, hogy nincsenek magyar karkterek )
Üdv: Backdraft
Avatar
one
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Hozzászólások: 859
Csatlakozott: 2003. aug. 30. 21:27

Hozzászólás Szerző: one » 2004. dec. 03. 21:34

T. Kartársak!
Egy szónak is száz a vége, mindenki ugyan arról beszél csak több szemszögből. SAJNOS az esetek 98%-ban MINDIG a felépítménnyel van BAJ.
Lerágott csontnak tekinthetnénk, DE ne hagyjuk magunkat.
Mint már írtam, lehet hogy fel kellene vanni a kapcsolatot a MINŐSÍTÉST kiado céggel hogy ÍME egy MINŐSÍTETT termék.
Kapcsolat
tűzkőről pattant
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2004. okt. 10. 20:22
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Kapcsolat » 2004. dec. 03. 19:11

Bocsánat,hogy beleszólok,de ugye ez egy fórum,ahol mindenki elmondhatja a véleményét.

Nem is tudom,miért Renault?Valószínűleg az ár miatt.Nem hordanám le az autót,de első ránézésre az volt az érzésem,hogy megépítették ezt a csodálatos fecskendőt,de sajnos valahogy egy-két dolog kimaradt belőle.Példának okáért kezdjük az üzemanyagtankkal,utána folytassuk valamiféle levegő?szeleppel a fülke baloldalán az első fellépőnél.Sajnos magint az az érzésem,hogy nem kérdeztek meg egy tűzoltót sem aki használni fogja,hogy szerinte mi lenne a jó.

A másik dolog amit nem értek az az,hogy úgy tudom,a VIII.-ker is kapott eggyet.Ha ez így van,nagyjainktól kérdezném,ha netán az V.-kerületbe kell menni segítséget nyújatni,már a keletitől el kell kezdeni a szerelést?
Mert ugye az említett fecskendő méreteit tekintve nem mondható kicsinek.

De,hogy egy kicsit magunkat is ledegradáljam.Uraim,kollégák,tök mindeggy nekünk,hogy milyen kocsit kapunk,nekünk úgy sem lesz jó eggyik sem.

A Renaultot majd megszokjuk,legfeljebb több lesz benne az anyagi kár,mondjuk mikor lejössz a tetőről a létrán és megcsúszik a lábad.
Ha ügyes vagy még a hátsó lámpát is lerúghatod a helyéről....
Szóval fel a fejjel!!!
cv
tömlőszállító
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2003. máj. 07. 10:04
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: cv » 2004. dec. 03. 18:20

Tisztelt Lehoczki András!

Örömmel üdvözlöm a fórumban mivel így néhány kérdésre talán közvetlen választ kaphatunk.
Mint azt kollegáim megjegyezték, nem az alvázról folyik itt az eszmecsere hanem a felépítményről (illetve annak szereléséről), amivel kapcsolatban P/20-al egyetértek.
Ha a felépítményt, és a többi kiegészítő berendezést amitől az alap alvázból gépjárműfecskendő lesz, az önök szakműhelye, netán a maga gyár szerelné fel, biztos vagyok benne, hogy nem lenne levert fényezés, behorpadt tető stb...
Ha évente Európában 1500-2000 az értékesítési mutató (amihez gratulálok) megérné a tűzoltótechnika kialakítását is elvégezni. Természetesen a tűzoltótechnika gyártójával, szakemberinek közreműködésével. Ha az egyes igényeknek megfelelően történne ez az összeszerelés, akkor üzletileg és presztízs szempontjából is hasznos lenne. Ugye ez több bevételt (persze több ráfordítást is) jelentene, és kompletten ígény szerinti fecskendőt lehetne a gyárból átadni.
Ahogy P/20 írta, ha a csavar kiáll, az a Renaultban áll ki, és ha rossz a szivattyú akkor az a Renaultban rossz, és nem a Renaulthoz épített kiegészítőből áll ki a csavar és nem a Renaultra épített szivattyú a rossz (még ha így is van).
Természetesen tisztában vagyok vele, hogy a fent említett lehetőség mérlegelése, ebben való döntés nem a Renault Trucks Hungária Kft kompetenciája, a márkakereskedés gondolom bizonyos szabályokhoz van kötve. (Bár... miért ne kezdhetne a Kft ilyesmibe?)

Kérdezni is szeretnék.
Más gyártó alvázával kapcsolatban felmerült az az észrevétel, miszerint a gépjárműfecskendőnként szerelt alváz fékberendezése a fokozott igénybevételt (vonulás során gyakori intenzív fékezés) nem tudja kifogástalanul kielégíteni.
A Renaulttal kapcsolatban volt-e esetleg hasonló visszajelzés? (Ez ugyan meddő kérdés, a márka ellen biztosan nem nyilatkozik.)
Inkább úgy kérdzném:
A fecskendőnek szánt alvázon ugyanaz a fékberendezés van mint pl.: egy azonos típusú platós vagy dobozoz felépítményű alvázon?

Válaszát előre is köszönöm.

cv
P/20
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Hozzászólások: 542
Csatlakozott: 2002. aug. 28. 20:19
Tartózkodási hely: Pomáz
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: P/20 » 2004. dec. 03. 15:52

Tisztelt Lehoczki András Úr!
Önnek igaza van, de a mi szertárunkban álló fecskendő minden szépségével és bajával Renault. Mégha szivattyú problémaja is van, akkor is azt mondjuk, hogy a Renaultnak nem jó a szivattyúja, pedig egyértelmű, hogy nem az alvázzal van a gond.
Magam részéről nagyon örülök az új fecskendőnek, hiszen az önkéntes tűzoltóságok életében mérfőldkőnek számít, hogy megkaptuk. Amit viszont nehezen emésztek, hogy miért engednek egy ilyen értékes járműköz barbárokat hozzányúlni. Nem sok hiba jött eddig elő, nem is egetverő javítási összegekről van szó, de amikor az utastérbe meredező csavarvégeket találok, meg a fülke tetejét több helyen behorpadva az antenna szerelés miatt, meg a festék leverését az utasfülke tetején, szóval a hamarmunka, meg a gányolás nyomai fedezhetők fel, azt nehezen viselem.
Avatar
Tűzoltóság Pilisvörösvár
csizmás kandúr
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2003. dec. 24. 13:25
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Tűzoltóság Pilisvörösvár » 2004. dec. 03. 15:22

Kedves Barátaim ! One ! Az az igazság hogy nyugaton ez nem fordulhatt elő mivel az igényeknek meg felelően épitik az alvázra a felépitményt ! Ott tőbb olyan cégvan akik hosszu évekóta gyártanak felépitményt és nagy tapasztalattal rendelkeznek ! Nekünk van egy parnerkapcsolatunk Frankfurt mellet ők most vettek egy IVECCO t , a felépitmény kialakitásakor be mentek a gyárba és elmondták mitt hogy szeretnének , mi hogyan legyen a málhatérbe és lás csodát ugy készitették el ! Na ja , de ez nyugat ! Egyébiránt én sem értem a Renault képviselöjének a hozzá szolását eggyáltalán nem ő roluk irogattok ! Talán egy picit jobban belekellet volna olvasnija a topikba ! Na én húzok is innen mert minket (sajna) nem érint a dolog mert csak az ujságok szerint kaptak az önkéntesek is új fecsikett ! Üdv V 21
Avatar
one
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Hozzászólások: 859
Csatlakozott: 2003. aug. 30. 21:27

Hozzászólás Szerző: one » 2004. dec. 03. 14:40

Én már nagyon várom "storz" hozzászólását ebben a témában.
Hát azthiszem hogy ERRŐL beszéltünk végig. Érdemes volna a minőségbiztosító CÉGNEK felhívni a figyelmét a valós dolgokra.
Nem tudom hogyan godolják ezt egyesek, ilyet meg engedni a XXI. században, az EU.ban. Kíváncsi lennék hogy ilyenért nyugaton mennyi fej hullik.
Avatar
vizsgáló
vörös kakas réme
Hozzászólások: 470
Csatlakozott: 2004. ápr. 25. 19:16

Hozzászólás Szerző: vizsgáló » 2004. dec. 03. 12:52

Tisztelt Lehoczki András!

Talán a topiklakók hozzászólásaiból kitűnik, hogy NEM a Renault gépjárművel van gondunk, hanem a tűzoltó felépítményt elkészítő Heros-szal. Sajnálom, hogy Önök ezt másként értelmezik.


A magam részéről annyit tudok még mondani, hogy a tűzvizsgálatok során legkorrektebb együttműködést a Renault részéről tapasztaltunk. (Ezt nem reklámnak szántam, ez tény.)
Ellenpéldákat most nem mondok, pedig van bőven.

vizsgáló
lehoczki András
vízpocsékoló
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2004. dec. 03. 11:55

Renault Trucks Hungária Kft

Hozzászólás Szerző: lehoczki András » 2004. dec. 03. 12:24

Tisztelt Uraim!

Lehoczki András vagyok a Renault Trucks Hungária Kft kereskedelmi menedzsre. Tájékoztatom Önöket, hogy cégem ezen beszerzési pályázatokban alvállakozóként vett részt. A felépítmény kialakításához közünk nincs. Ha azzal bármilyen bajuk lenne kérem azért ne a mi járműveinket szidják. A Renult Trucks Európában évente kb 1500-2000 db tüzoltóalvázat értékesít, és ezzel a 2. helyen áll Európában. Magyarországon az idén sikerült egy jelentősebb darabszámot értékesítenünk az Önök részére, amire büszkék vagyunk. Ha termékeinkel problémájuk adódna, kérjük Önöket, hogy tájékoztatssanak minket, és mi azonnal megkezdjük a probléma elhárítását.

Üdvözlettel

Lehoczki András

06-30-9-404-262
Avatar
vizsgáló
vörös kakas réme
Hozzászólások: 470
Csatlakozott: 2004. ápr. 25. 19:16

Hozzászólás Szerző: vizsgáló » 2004. dec. 03. 9:11

Idézet a HEROS honlapjáról:
"A BM HEROS RT a ...... műszaki színvonala alapján garantálja a minőségi termékeket;" :oops: :oops:


Milyen minőséget kapnánk, ha nem lenne ISO minősítése a HEROS-nak.
Szégyelje magát a minöségbiztosítást igazoló cég is!!



És akkor: volt az átadott járművek között használható???
Avatar
masodperc
tömlőszállító
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2004. márc. 02. 14:24

Hozzászólás Szerző: masodperc » 2004. dec. 03. 8:39

Nem működik az új tűzoltójármű (Fejér Megyei Hírlap)

Székesfehérvár (bm) - A városi tűzoltóság a belügyminiszteri pályázaton nyert új, Heros közúti gyorsbe-avatkozóért és Bronto gépjármű-fecskendőért önrészként 26 millió forintot fizetett. A Bronto-t máris szervizelik.A Heros Mini Rescue műszaki mentő gépjármű a közúti bal-eseteknél alkalmas a sérült járművekből a gyors és szakszerű élet- és vagyonmentés végrehajtására, a veszély és forgalmi akadály megszüntetésére, s kisebb tűzoltási feladatok végrehajtására - tudtuk meg Kozák István alezredestől. A polgármesterek, cégvezetők előtt zajlott tegnapi ünnepi átadáson kiderült: a Bronto gépjárműfecskendő riasztáskor vízből 4000, habanyagból 400 litert képes vinni. Ám Kun István ezredes, városi parancsnok lapunknak elmondta: nem működik a jármű elektronikus rendszere és szivattyúja sem, így ma viszik is felújításra a budapesti szervizbe.

03.12.2004
Avatar
one
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Hozzászólások: 859
Csatlakozott: 2003. aug. 30. 21:27

Hozzászólás Szerző: one » 2004. dec. 02. 19:45

Bocsi nem rátok gondoltam.
Ha nem a szakikra akik ezt át vették a GYÁRTÓTÓL.
Csak megint személyeskedésnek tünik, de nem tehetek róla hogy mint mindig valami szakember utánzat dőnt arrol hogy JÓ-e a pornépnek így.
Válasz küldése