* Belépés   * Regisztráció * GyIK    * Keresés
Pontos idő: 2017. szept. 25. 8:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Hozzászólás a témához  [ 159 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Faun tűzoltódaru
HozzászólásElküldve: 2009. feb. 28. 14:21 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. júl. 28. 22:57
Hozzászólások: 630
Offline
'Napot!

Én szétválasztanám a daru-kosár párosítást két részre...

Bázisdaru + kosár:
Az egyik a lent említett bázisdaru + kosár kombináció. Ahol ezek a bázisdaruk vannak, általában 1-2 magasból mentő mindig található. Azok arra vannak kifejlesztve, tehát szerintem jobb a használhatóságuk. Ha valaki RST-ben gondolkodik, akkor is ha magasból mentő kell, akkor inkább magasból mentőt kérnék, nem egy darut amin kosár van. Nem is beszélve arról, hogy az ilyen nagy daruk még az amúgy is hosszú létráknál/kosaraknál is nehezebben manővereznek.

Darus műszaki mentő + kosár:
Az osztrákoknál kezdik alkalmazni, sőt valamelyik pestkörnyéki ÖTE, ha jól emlékszek kapott is egy ilyen daru+kosárral párosítást. Egy olyan műszaki, amint van daru meg hozzá egy "munkakosár", igen-igen jól tudnánk használni (de szerintem nem csak mi). Tehát ez a daru+kosár párosítás szerintem igen jó ötlet lenne.
Kép

Üdv.

_________________
Az általam képviselt vélemény, magánvélemény, nem tükrözi annak a szervezetnek a hivatalos álláspontját, aminek a tagja vagyok!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2009. feb. 28. 10:56 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2006. aug. 14. 17:22
Hozzászólások: 580
Offline
Pozsár írta:
Firefighter17 írta:
Saját véleményem szerint, a magasból mentőket haggyuk meg magasból mentőnek a tűzoltó darukat meg tűzoltó darunak...
De lenne egy kérdésem, hogy a Tonado a kosárral eggyütt képes emelni is?
De ez most a 60-4 vagy a 35-3 típus? Mert eddig csak a 60-4-esen látam kosarat.


A 60-4 daru esetében vagyok némileg kompetens.
A válasz: a gémvégkosár megszerelését követően a daru (a kosár visszaszereléséig) nem képes daruzási feladatok végrehajtására.
Tehát vagy daru, vagy kosár üzemmód.

Üdv:


Így van! Én ezzel egyetértek, de minek a daruból magasból mentőt csinálni, ha vannak külön magasból mentők, és daruk? Érdekelne Ti mit gondoltok erről, így "reggel" első átgondolásra nem teljesen értem... (Ő róla van szó)

_________________
"Minden tűzoltó piromániás különben nem szeretné a munkáját!"
Az eddigi hozzászólásaim a saját veléményemet képezik és semmiféle képpen nem egyeztethető össze a szolgálati helyem álláspontjával!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2009. feb. 26. 8:45 
Szent Tömlő őrzője

Csatlakozott: 2006. dec. 22. 18:08
Hozzászólások: 1129
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Firefighter17 írta:
Saját véleményem szerint, a magasból mentőket haggyuk meg magasból mentőnek a tűzoltó darukat meg tűzoltó darunak...
De lenne egy kérdésem, hogy a Tonado a kosárral eggyütt képes emelni is?
De ez most a 60-4 vagy a 35-3 típus? Mert eddig csak a 60-4-esen látam kosarat.


A 60-4 daru esetében vagyok némileg kompetens.
A válasz: a gémvégkosár megszerelését követően a daru (a kosár visszaszereléséig) nem képes daruzási feladatok végrehajtására.
Tehát vagy daru, vagy kosár üzemmód.

Üdv:

_________________
Handbauer Péter


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tadano Faun ATF 60 - 4 daru
HozzászólásElküldve: 2009. feb. 25. 21:05 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2005. jan. 01. 16:39
Hozzászólások: 534
Tartózkodási hely: FDBP
Offline
Harley írta:
http://docler.hu/video/6048


Nekem sajna nem müxik a link!

_________________
:C: Mindenkinek nyugodt szolgálatot :C:


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tadano Faun ATF 60 - 4 daru
HozzászólásElküldve: 2009. feb. 11. 14:45 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 10. 10:22
Hozzászólások: 2178
Offline
http://docler.hu/video/6048


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. aug. 21. 9:04 
Szent Tömlő őrzője

Csatlakozott: 2006. dec. 22. 18:08
Hozzászólások: 1129
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Egy kis érdekesség, hogy mi mindenre jó egy autódaru:

http://www.pecstuo.try.hu/vizilo

:-P

_________________
Handbauer Péter


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. júl. 07. 19:06 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2006. aug. 14. 17:22
Hozzászólások: 580
Offline
Saját véleményem szerint, a magasból mentőket haggyuk meg magasból mentőnek a tűzoltó darukat meg tűzoltó darunak...
De lenne egy kérdésem, hogy a Tonado a kosárral eggyütt képes emelni is?
De ez most a 60-4 vagy a 35-3 típus? Mert eddig csak a 60-4-esen látam kosarat.

_________________
"Minden tűzoltó piromániás különben nem szeretné a munkáját!"
Az eddigi hozzászólásaim a saját veléményemet képezik és semmiféle képpen nem egyeztethető össze a szolgálati helyem álláspontjával!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. júl. 06. 21:59 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2005. nov. 19. 23:31
Hozzászólások: 2104
Offline
Nyugi,ha baj lesz,úgyis ráfogják az "alacsonyan képzett tiszthelyettesi vagy zászlósi állományra".

:tapsolo: :tapsolo:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Faun mentökosár
HozzászólásElküldve: 2007. júl. 06. 21:36 
kapocspárkulcs tekergető

Csatlakozott: 2003. aug. 27. 8:16
Hozzászólások: 58
Tartózkodási hely: Vasvár ÖT
Offline
Csak gratulálni lehet annak az igen magasan képzett teamnek aki kitalálta, eldöntötte és még fel is szereltette a mentőkosarat a FAUN TADANO-ra.
Még szerencse hogy szem elött történt oktatás közben egy baleset, különben az a "hülye tűzoltó" lenne a hibás mert elszabadult az egész miskulancia és csak a szerencsének tudható be az, hogy nem történt haláleset.
Úgy látszik azért van aki még használja és használhatja az eszét, szakmai tekintéjét arra, hogy egyenlőre megtiltsa a használatát még gyakorlás céljára is. Az egyébként mentési (tűzoltó) célra alkalmantlan egyenesen nevetséges de ennek ellenére az építö iparban talán jól használható "szerelő kosárnak".

Dirici Úr csak gratulálni tudok!!!!!

A többi meg gondokodhat azon, hogy érdemes volt-e kidobni szó szerint az ablakon annyi pénzt amibe ez az egész hajcihő került.
Ja és amióta ez a szar rajta van a gémen azóta igencsak fúrcsa dolgokat produkál úgymint: úttartás,terhelhetöség- letiltás, ellensúly felvétele... stb


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. márc. 28. 21:10 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2006. aug. 14. 17:22
Hozzászólások: 580
Offline
De erre külön fel lehet rakni a kosarat... Én azt hallotam róla... van itthon kb. 90 képem csak erről a típusról... de van olyan ami daru de a gém mellet van a kosár, szerintem az külön ki kell hajtani vagy nem tudom! Pont ma láttam vonulni az öcsikéjét a 35-3 Tonadot. Huhúúúú!!! Ez ám az élmény! :-D Vezetni még milyen élmény lehet! :-D

_________________
"Minden tűzoltó piromániás különben nem szeretné a munkáját!"
Az eddigi hozzászólásaim a saját veléményemet képezik és semmiféle képpen nem egyeztethető össze a szolgálati helyem álláspontjával!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. márc. 28. 20:49 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2006. aug. 12. 20:00
Hozzászólások: 127
Offline
Tiszteletem kollégák.
:-o :-o :-o . KÉPZELJÉTEK : A Faun Tadanonkra felszereltek egy magasból mentő KOSARAT. :fal: :fal: :fal: :fal: :fal:
:radobbent: :radobbent: :radobbent:
Nagy ötlet. Csak semmire se jó.
44 tonnával melyiklakótelepre állunk be a kocsik közé a tizemeleteshez ?
Eddig is a határon üzemelt a daru - ezek után ?
Ez már több mint hülyeség. Darura kosarat. HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ. :dilis:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. nov. 17. 18:26 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2006. aug. 14. 17:22
Hozzászólások: 580
Offline
Faun ATF 16-4 Tonado... örök álmom marad... milyen jogsik kellenek hozzá, és mennyibe kerülhet??? 43.8 tonna... gyönyörű lett!!! :-)

_________________
"Minden tűzoltó piromániás különben nem szeretné a munkáját!"
Az eddigi hozzászólásaim a saját veléményemet képezik és semmiféle képpen nem egyeztethető össze a szolgálati helyem álláspontjával!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 10. 12:20 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. jún. 29. 22:18
Hozzászólások: 816
Tartózkodási hely: Pécs
Offline
Hát hogy miért hová milyen darut rendszeresitenek, nemtom.

Háát szó se róla elég jól nézett ki a két vas együtt. Igaz, magasabbról jobb képeket lehetett volna csinélni, csak nem volt magas. Ami volt oda meg nem illett volna fellopakodni 8-)


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 10. 9:52 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2004. okt. 25. 18:14
Hozzászólások: 131
Tartózkodási hely: Győr
Offline
Maestro!!
Köszi az infot!

Azon kezdtem el itt gondolkodni- látva a képeket- hogy nem értem, az új daru beszerzéseknél miért a Győrben is rendszeresített Faun BKF 35-4 darukat részesítik előnyben. Azok emelőteljesítménye véleményem szerint a legtöbb helyzetben abszolút nem elegendő. Valaki tudna ezzel kapcsolatban több infoval szolgálni?(előre is köszönöm) Lehet hogy az ára kedvezőbb?? 8-)
Egyébként nagyon jól mutatott az a két gyönyörű gép együtt! Gratula a gyakorlathoz!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 09. 23:09 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. jún. 29. 22:18
Hozzászólások: 816
Tartózkodási hely: Pécs
Offline
Amikor két daru emel egyszerre


Érdeklődő: Jah, de már rajta ismét. Kicsit tuningoltak, fejlesztettek rajta a tervezők, és fognak is a továbbiakban.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. máj. 09. 11:29 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2003. júl. 09. 15:28
Hozzászólások: 586
Tartózkodási hely: Pécs HÖT
Offline
Kedves Érdeklődő!

Jól látod.
A Vágóhíd utcai majálisról egyenest a kötelező revízióra volt hivatalos a darunk. Az alapjármű ezen sikeresen át is esett, de a kosár-szerkezet - hogy is mondjam - fennakadt a szűrőn...
Rödtön le is szerelték és ott marasztalták egy kis bütykölésre.

Egyébként nem kis átalakulás vár rá a közeljövőben, hiszen jelentős mérnöki fejleztést követően sokkal spécibb kialakítású lesz.

Üdvözlettel: Handbauer Péter


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. máj. 09. 11:07 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2004. okt. 25. 18:14
Hozzászólások: 131
Tartózkodási hely: Győr
Offline
Tiszteletem!

Azt szeretnám kérdezni, hogy csak én látom rosszul, vagy tényleg leszerelték a pécsi bázis-daruról a nemrég ráépített kosaras berendezést? A most felkerült pécs melletti kamionbalesetnél vettem észre, hogy nem látom ezt az érdekes találmányt.....
köszi a választ!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005. aug. 22. 12:52 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. jún. 29. 22:18
Hozzászólások: 816
Tartózkodási hely: Pécs
Offline
Az oldalon van a tel. szam, sztem gyorsabb es egyszerubb, mint levelezgetni. Munkaidoben barmikor lehet hivni, celszeru a titkarsagot, es ott kapcsoljak a pk.-t. Bizt lehetsz benne, nem vagjak le a telot 8-)


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005. aug. 21. 15:43 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2005. aug. 17. 0:05
Hozzászólások: 2
Offline
Köszönöm a válaszokat.
Pozsárka, megkérdezem pár társamat kiket érdekel a dolog esetleg, és ha lehet, élőben is megnéznénk. Mailban, vagy telefonon lehetne ezt elintézni? Mit javasolsz? Téged kell keresni?
A másik kérdésem. Gondolom, van másik olyan jármüvetek is, ami tud a magasba nyulni. Létra és a kosaras autó. Nem lehetne azt megoldani, hogy egymás mellé áljanak, és ugy képet késziteni? Igy nagyon jó összehasonlitási alap lenne szerintem. Na meg maga a látvány, az sem lenne utolsó dolog.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005. aug. 18. 1:15 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. jún. 29. 22:18
Hozzászólások: 816
Tartózkodási hely: Pécs
Offline
Döndi itt olvashatsz bvebbet az alap járműről


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005. aug. 17. 22:58 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. jún. 29. 22:18
Hozzászólások: 816
Tartózkodási hely: Pécs
Offline
Na akkor had dumáljak én is kicsit bele 8-)

Döndi:
A 2-es kérdésedre:
Elhiheted, a távvezérlő kütyü tervezői is gondoltak erre, és olyan frekin megy, ami igen megbizható, és főleg zavar, és felharmónikus mentes, igy nem igen fordulhat elő, hogy valami kinyomja az adó által küldött jelet.
Mivel nincs külső antennája az adó résznek (amit a kezelő visz) biztos, hogy 1.2 giga fölötti frekitartományban müxik e dolog.

Idézet:
a város több pontján is látni lehet majd „munka közben” a gépet, hiszen a lehető legszélesebb feladatkörben kell próbáznia.
Elhiheted, mivel jómagam is kiváncsi természetrü vagyok, ha csaklehet ott lesz ezeken a helyeken a szemem 8-)

Igaza van Pozsárkának, van nagy kupac kép, de valóban csak olyanokat érdemes kitenni, ami érdekes valami szempontból. Uez van a videóval is, mert azz ahogyan leszerelik, meg összeszerelik, nem valami látványos (szerintem).


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005. aug. 17. 19:12 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2003. júl. 09. 15:28
Hozzászólások: 586
Tartózkodási hely: Pécs HÖT
Offline
Szervusztok!

Döndi-nek: (és persze minden érdeklődőnek) :-)

1. Alaphelyzet: daru kiérkezett, kitalpalt. Innen indul a művelet. Jól látod, a dolog a horogszekrénnyel indul…
Az a bizonyos 5 perc csak egy megcélzott normaidő. A gyártó cég szerint „…az átszerelési feladatok elvégzésének ideje körülbelül 5-10 perc…”
A csapat próba során majd eldől.

2. Ezek „telibe talált” kérdések. Ugyanis nincs leírva sehol. Informálisan 1-200 méter.
A valós adatnak később be kell kerülnie a gépkönyvbe.
A távvezérlő egyébként FAUN gyártmányú. (Ez is jelent valamit)

3. (Részben visszautalva az előző kérdésedre is.)
Van tartalék akkumulátor, – tervezői tanács szerint –a kezelő zsebében.
Alaphelyzetben egyébként állandó csepptöltésen van a járműben
Nem ragad fenn, mivel a vezérlés bármikor átvehető a darufülkéből. Ezért kötelező a két „igazi” kezelő.

4. A „kicsomagolt” kosár járófelülete (nettó alapterület) 1,4x1,4 méter és 1 méter magas. Mindent vihet, ami belefér feltéve, ha 1000 kg-ot nem haladja meg (a benne lévőkkel együtt).

5. Elsősorban és döntően továbbra is autódaru. A kosár „csak” funkcióbővülést jelent, meg jelentős „képesség” növekedést.

6. Ez – mint már utaltam rá - továbbra is egy autódaru. A kitalpalás természetesen semmit sem változott.

7. Nincs kamerája. A kezelő vagy a kosárban van, vagy már a cél helyen, és persze lehet még a darufülkében is, de állhat a jármű mellett is. Vagyis ott van, ahol –saját döntése szerint – a legjobb helyen van.

8. Laktanya látogatásra bárki jöhet, csak jelezze időben! Így is előfordulhat, hogy csak üres laktanyát talál.
Persze azt azért kalkuláld be, hogy néhány hónapig csapatpróba van. Ez, a szokásosnál jóval nagyobb igénybevételt jelent mind a gépnek, mind a kezelőknek… (nem biztos, hogy repesni fognak az örömtől, ha túl felzaklatod őket). Egyébként – kicsi később (2-3 hét) - a város több pontján is látni lehet majd „munka közben” a gépet, hiszen a lehető legszélesebb feladatkörben kell próbáznia.

9. Persze. Mindent igyekszünk dokumentálni és archiválni. Már most vagy 250 képünk van (3 nap alatt). Persze ezeknek csak a látványosabb részét lesz majd érdemes közzétenni.

+1. A képek zöme és a videók maestro – tűzkakas-idomár :tapsolo: -, alias Hamerli Endre érdeme. Ő alkotta és gondozza egyébként az oldalunkat http://pecstuo.try.hu/ is.

Üdvözlettel: Handbauer Péter


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005. aug. 17. 18:52 
lángterelgető
Avatar

Csatlakozott: 2003. júl. 24. 15:10
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Siklós
Offline
Had kotyogjak bele... :-)
Döndi, a csere nem a helyszínen történik, hanem a vonulás megkezdése előtt, a laktanyában. (Horog marad ott, a helyszínre érve már bevethető a kosár)
A kosár nem ragad fent, a fülkéből is irányítható. (Asszem... de a gém tutira, ugyhogy le lehet hozni őket!)
Kamera (ahogy én láttam) nincs a kosárban. További fotók vannak (azaz voltak) róla a honlapomon, de az augusztus 21.-ig nem műxik... :mad:

_________________
Klikkelj: Tűzoltóság.info


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005. aug. 17. 0:21 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2005. aug. 17. 0:05
Hozzászólások: 2
Offline
GRatulálok a szerzeményhez!
Kicsit érdekel a müszaki dolog, mivel a müszaki sulira járok, ezért kérdeznék párat, ha szabad annak ellenére, hogy uj vagyok itt.

1. Valóban 5 perc??????? Ez szerintem simán lehetetlen.
Számoljunk kicsit.
Kiindul az autó a helyszinre. Két lehetőségvan: Vagy ott veszi le a csörlő müvet a laktanyában, ez ugye kitalpalás, csörlő levétele, talpak vissza irány a helyszin, vagy ott teszi ezt meg. Igy is 5 perc? mert akkor ez világrekord lenne.

2. Milyen hatótávolságban müködik a távirányitója ?
Mi van akkor, ha valami bezavarja?

3. Mi van akkor ha pont lemerül az akkumulátorja, mikor fent van a kosárban? Akkor fent ragad?

4. Mi az a felszerelés amit tud vinni? Ugy értem, mik lehetnek ezek?

5. Mint normál daru megszünik ha beválik a szerkezet?

6. Lehet e a távirányitó segitségével a kitalpalást is elvégezni?

7. Kamera van e rajta, ami segitségével lát a kezelő valamit?

8. Mi van akkor, ha pl valaki (tegyük fel, én) élőben szeretné megnézni? (Mivel itt vagyok koliban) Van e erre lehetőség, vagy ezt nemlehet megoldani?

9. Lehet e majd látni további fotókat, illetve videót a járműről? Pl az összecsukható kosárról, a távirányitóról működés közben,

Egyelőre ennyi jutott eszembe (nemcsak nekem, a szobatársamis kérdezett.

Egyébként nagyon tudtok, hogy igy videókkal is bemutatjátok a szerkezetet valahogy sokkal jobban lehet érzékelni, látni, mint a sima fotókon.

A többi tüzoltóságnális vannak videók?

Köszi a választ és bocs ha sokat kérdezek :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005. aug. 16. 16:55 
Szent Tömlő őrzője

Csatlakozott: 2002. dec. 01. 18:49
Hozzászólások: 2179
Tartózkodási hely: Várpalota
Offline
Így már én is jószívvel rá merem mondani (nem mintha ez lenne a mérvadó :-D ), hogy megérte.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 159 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Impresszum és moderációs alapelvek
Lánglovagok Egyesület - egyesulet.langlovagok.hu
Legfrissebb hozzászólások: RSS

   Lánglovagok Egyesület | Lánglovagok.hu tûzoltóportál | Lánglovagok Hírlevél © Lánglovagok.hu 2001-2016.