* Belépés   * Regisztráció * GyIK    * Keresés
Pontos idő: 2017. szept. 25. 8:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Hozzászólás a témához  [ 91 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 14. 16:38 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2006. júl. 13. 13:19
Hozzászólások: 737
Offline
Jó a magyarázat a Tatra gyártásánál, de nem biztos hogy megállja a helyét.
Elég sok információ kering. De próbálok utána járni.
Nevetséges a helyzet a hazai javításokkal kapcsolatosan is, "piti" hibákkal hónapokat, esnek ki a járművek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 11. 13:15 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2005. jan. 01. 16:39
Hozzászólások: 534
Tartózkodási hely: FDBP
Offline
Üdv!

A Rönő gagyirusz, na abban kevés a hely a fülkében és a málhatérben és mindezek ellenére még a felszerelések elhelyezése is logikátlan és rossz! Tudom a KJÜ rakta úgy, meg építsük magunknak át (ezt ugye a fővárosban nem lehet!). DE A TÉNYEN NEM VÁLTOZTAT, hogy Rosenbauer, Solve, Ziegler vagy Bronto mindnek van hibája!
De az ár és az azért nyújtott termék és szolgáltatás nem mindegy! És nézd meg a korábban belinkelt videót, miről beszélek!

És amilyen gyorsan mennek itt a beszerzések, meg az KJÜ garanciális javításai (Rönók, Nissan Navarra kmsz) nyugodtan megvárhatnánk azt az egy-két évet amíg elkészül a Tatra!!!

_________________
:C: Mindenkinek nyugodt szolgálatot :C:


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 07. 21:25 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. júl. 28. 22:57
Hozzászólások: 630
Offline
nl írta:
Persze, persze, ez a tender kiírási időpont befolyásolhatja a dolgokat, gyártási szempontból.
Érdekes ez az egyedi "merci" alvázas sztori. Kifejtenéd bővebben.


Ha megnézel egy tűzoltó felépítményes Mercit, azt látod, hogy az alváz típusjelzése végén az van, hogy "AF". Vagyis "Allrad Feuerwehrfahrzeug" (Összkerékhajtású tűzoltó gépjármű), ami a mercinél a speciálisan tűzoltógépjárműveknek készülő alvázat jelenti, vagyis amit tudnak, beleraknak a létravázba, hogy a felépítményt el lehessen könnyen helyezni. Ezt értem, hogy "egyedi" alváz.

Idézet:
A csővázon is van egy + "keret", hiszen azon van a felépítmény, és ahhoz van csatlakoztatva a csőváz. Különben mire építkeznének?


Ennyire nem értek, hozzá. Ezt az infót nálam okosabb és tapasztaltabb emberek mondták.

Idézet:
Lehet hogy a régi felépítmények nem éppen az ideális helykihasználásukról voltak híresek, de az vonatkozott a mercire, és a többi tipusra is.
A felépítménnyel is vitatkoznék veled, szerinted jó az ha egy tömlő levételhez fel kell állni valamire, ha éppen nem vagy 190 magas?
Láttál te már Tatra fecskendőt élőben?


Nem, nem láttam, Tatra fecskendőt élőben. Az az a kevés amit még nem láttam, de láttam közelről olyanokat amik Magyarországon teljesen ismeretlenek (Schlingmann, Lentner) vagy ritkák (Ziegler).
Az, hogy a tömlőért fel kell nyúlni, az nem a felépítmény hibája, hanem, aki eldöntötte, hogy ott lesz. (Szerencsére mi a fecsinket kitakarítottuk teljesen amikor megvettük és mi rendeztük be, hogy nagyjából mi és hol legyen). Van két nagyon kis felépítményes járművünk (MB 1113 és MB 1019 és volt egy Magirus is korábban) töredéke felszerlés van mint egy hivatásosnak, és már a tetején levő "koporsó" is tele van majdnem. Ezért ódzkodok olyan felépítményektől, amik kicsinek tűnnek.

Idézet:
Szerinted a hazai forgalmazók az a 2-3, hogyan állnak ahhoz a kérdéshez amikor bejelentkezik, megjelenik egy másik, konkurens jármű is?


Ezt talán tőlük kellene megkérdezni, nem vagyok egyetlen forgalmazó alkalmazásában sem!

Idézet:
Bocsánat ha túl arrogáns voltam, nem szeretnélek megbántani ezzel.


Nem szoktam megbántódni senkinek a modorán. Alapelv, hogy általában megosztom azokat az infókat amit tudok (vagy tudni vélek), mert ez viszi előrébb a "társadalmat". De a parttalan vitákba nem szeretek belemenni (ezt most nem konkrétan rád értem).

_________________
Az általam képviselt vélemény, magánvélemény, nem tükrözi annak a szervezetnek a hivatalos álláspontját, aminek a tagja vagyok!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 07. 16:49 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2006. júl. 13. 13:19
Hozzászólások: 737
Offline
Persze, persze, ez a tender kiírási időpont befolyásolhatja a dolgokat, gyártási szempontból.
Érdekes ez az egyedi "merci" alvázas sztori. Kifejtenéd bővebben.
A csővázon is van egy + "keret", hiszen azon van a felépítmény, és ahhoz van csatlakoztatva a csőváz. Különben mire építkeznének?
Lehet hogy a régi felépítmények nem éppen az ideális helykihasználásukról voltak híresek, de az vonatkozott a mercire, és a többi tipusra is.
A felépítménnyel is vitatkoznék veled, szerinted jó az ha egy tömlő levételhez fel kell állni valamire, ha éppen nem vagy 190 magas?
Láttál te már Tatra fecskendőt élőben?
Megnézted a Tatra-s videót, melyik fekszi jobban az utat, melyik stabilabb?
Szerinted miért a független felfüggesztés terjedt el a személyautókban, mert az ezerszer jobb mint a merev tengelyes. Vajon miért ezt alkalmazza a tatra is?
Szerinted a hazai forgalmazók az a 2-3, hogyan állnak ahhoz a kérdéshez amikor bejelentkezik, megjelenik egy másik, konkurens jármű is?
Bocsánat ha túl arrogáns voltam, nem szeretnélek megbántani ezzel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 07. 11:41 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. júl. 28. 22:57
Hozzászólások: 630
Offline
'Napot!

Egy dolog a Tatra-val kapcsolatban, ami mindent magyaráz(hat)...
A Tatra mint olyan kis gyártó, amit még megfejelnek azzal, hogy igen sokszor váltogatják a tulajdonost. A Tatra ráállt a széria gyártásra, vagyis ha kapnak egy nagyobb megrendelést, akkor azt gyártják 1-3 évig. Vagyis, ha pont az az alváz nincs gyártósoron, akkor 1-3 évet kell várni egy alvázra, mert 1-3-5-10 alvázért nem fogják megakasztani mondjuk a Cseh hadseregnek szánt 50-100 járművet. Vagyis ellentétben a nagy gyártókkal, az egyedi alvázak tekintetében nem rugalmasak (ha jól tudom a Merci 3 hónap alatt "bármilyen" egyedi alvázat tud prezentálni).
Vagyis ha a Magyar Állam kiír egy tendert, nem biztos, hogy azt pont akkor írja ki, amikor a Tatra eppen keres munkát, ha viszont a forgalmazó kicsúszik, akkor nem tudja biztosítani az eszközöket.. kötbér... stb.
A másik, hogy nézegettem a képeken az eredeti felépítményt ... háát nem győzött meg. Kicsit a 80-as évek Magirus felépítményeire emlékztetnek, amik nem a helykihasználásról voltak híresek.
Viszont, a nagyobb gyártók felépítményeit raknák rá, akkor a "csőalváz" (nem tudom a hivatalos "szaknevét") miatt egy másik segédkeretet kellene rá rakni, ami megint pénz és súly.
A Rosenbauer próbálkozott régebbi Tatra-ra felépítményt gyártani, de az osztrákok szerint nem terjedt el.
Az ausztriai Edlitz-nél szolgált, ha jól tudom, most a Lengyelek nyűvik:
Kép

Üdv.

_________________
Az általam képviselt vélemény, magánvélemény, nem tükrözi annak a szervezetnek a hivatalos álláspontját, aminek a tagja vagyok!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 07. 11:03 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2006. júl. 13. 13:19
Hozzászólások: 737
Offline
Ha jól tudom akkor az EUROTRADE kft. foglakozik Tatra-val Magyarországon. Sajnos eddig nem sok sikerrel.
Csak hát az erősebbek győzedelmeskednek mindig, nálunk. Megveszik kilóra akit kell és kész.
Elég nagy biznisz ez ahhoz képest amibe kerül nekik, tehát megéri.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 06. 21:30 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2005. jan. 01. 16:39
Hozzászólások: 534
Tartózkodási hely: FDBP
Offline
A cseh kollégák biztosan jobban tudják, de itthon ha az egyetlen fecsi a Tatra lenne, akkor sem vennék, már csak gőgből sem (mert a tűzoltók azt akarják!) :toprengo:

_________________
:C: Mindenkinek nyugodt szolgálatot :C:


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 06. 14:27 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2004. máj. 21. 7:38
Hozzászólások: 522
Offline
Szergejj,
Lehet, hogy más is közrejátszik az ügyben (valszeg így is van) de 2 hete voltam Szlovákiában, ahol este pozsonyi és brnoi hivatásos tűzoltókkal beszélgettem (egy Gambrinus mellett), ők állítják ezt. A cseh kollégák remélhetőleg jobban ismerik a helyzetet, ha lenne Tatra kapacitás, biztos nem vennének mást.

_________________
„Ha nem sikerül elsőre, akkor az ejtőernyős ugrás nem neked való.”


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. ápr. 06. 11:39 
pernyekergető

Csatlakozott: 2009. ápr. 05. 21:09
Hozzászólások: 24
Offline
sziasztok!
Nagyon királyok azok a videók a youtube-n
nem nagyon kísérem figyelemmel a tüzi autók tipusait de szerintem ezek a gépek
kellenének ezekre az utakra!!!!

üdv gabesz


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 30. 15:39 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2005. jan. 01. 16:39
Hozzászólások: 534
Tartózkodási hely: FDBP
Offline
Imi írta:
Jó a Tatra, de a cseheknél és szlovákoknál is 1-1 db van a tűoságokon, a többi MAN, IVECO. Hogy miért? Mert a gyár évente 40 db tűzoltó gjmf gyártását vállalja, a többi kapacitását a tehereutó gyártás és a hadsereg megrendelés köti le. Új gyártósort meg nem építenek. Ezért nem indultak a Magyarországi tenderen sem.


Imi! Én másként értesült vagyok, mint Te. Tudomásom szerint indulnának pályázatokon - ezt az is bizonyítja hogy az országban már több helyen is volt csapatpróbán Tatra fecsi - de vmilyen "OK"(f) miatt mégsem kerülnek be a pályázatokba! Mellesleg ha hozzáértőek választják ki a gépjárműpark elemeit, akkor hogy kerülte el a figyelmüket a Tatra menettulajdonsága, szervízelhetősége és ÁRA!!? (csak a youtube -on kell beirni a Tatra szót és máris kidob egy kis filmet:

L_Jani írta:
Egy bemutató videó a Tatra 815 gépjárműfecskendőről:

1. rész
2. rész

Az eleje nem túl érdekes, de érdemes végignézni, mert van benne egy látványos összehasonlítás a Renault fecskendőkkel!


Szerintem meggyőző! De ha Amerikának jó, Magyarországnak miért kellene!
Hozzáértők......

_________________
:C: Mindenkinek nyugodt szolgálatot :C:


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 30. 14:58 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2004. máj. 21. 7:38
Hozzászólások: 522
Offline
Jó a Tatra, de a cseheknél és szlovákoknál is 1-1 db van a tűoságokon, a többi MAN, IVECO. Hogy miért? Mert a gyár évente 40 db tűzoltó gjmf gyártását vállalja, a többi kapacitását a tehereutó gyártás és a hadsereg megrendelés köti le. Új gyártósort meg nem építenek. Ezért nem indultak a Magyarországi tenderen sem.

_________________
„Ha nem sikerül elsőre, akkor az ejtőernyős ugrás nem neked való.”


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 30. 9:04 
pernyekergető

Csatlakozott: 2009. márc. 08. 22:15
Hozzászólások: 32
Offline
Pénze az önkormányzatoknak és a biztosítóknak van benne. Szerintem őket biztosan érdekelné, hogy hány db és mennyire használható fecskendőt vesznek a pénzükön. Talán nagyobb a befolyásuk, mint nekünk, „mezei tűzoltóknak”.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 30. 1:42 
Szent Tömlő őrzője

Csatlakozott: 2003. szept. 13. 4:36
Hozzászólások: 4362
Tartózkodási hely: bp
Offline
Tehát innen törölték nl hsz-ét.

Nl nem egyszer küldött el a qrva anyámba. Ezt hívják vitának az olyan képződményeken, mint például ez a fórum. Itt már több alkalommal fordult elő, hogy néhány hozzászóló bűncselekmény árnyát vetítette a tűzoltókra, következmények nélkül. S most, mikor rossz vélemény fogalmazódik meg az OKF irányába, az etikus moderátor lecsap.

A MÚOSZ etikai kódexe egy jelmondattal kezdődik: a hír szent, a vélemény szabad. Nl véleménye miért nem szabad? Ha valamely szervezetnek nem tetszik egy vélemény, tiltakozzon maga, nem kell helyette megtenni eminensként.

Jogalkotási (alkalmazási) alapelv: alsóbb szintű jogalkotással nem lehetséges magasabb szintű jogszabályt megváltoztatni. Melyik a magasabb: az Alkotmány véleménynyilvánítási szabadságáról szóló passzusa, a Sajtótörvény, vagy az LL moderációs szabályzata?

Szakmai szempontból ordas hibának, talán bűnnek tartom, hogy a tűzoltóautók pályázatát egy olyan szervezet írja ki, bírálja el, amely/ aki nem a felhasználó. Az OKF a szakma feletti felügyelet, nem maga a szakma.

A nemzetközi gyakorlatban nem ritka a kétes pénzmozgás, gondoljunk csak a legutóbbi idők Gripen-botrányára. És a sor hosszú…

Talán nem az OKF tulajdonában van a „Bölcsek Köve”, és a kritikák akár jogosak is lehetnek. A moderáció hozzáállását a tulajdonosi szerkezet munkaügyi elkötelezettsége okán megértem, de nem támogatom, a fent leírtak miatt.

A Tatra fecskendő elfogadása/elutasítása ügyében a véleményem: nekem tetszik a Tatra.

_________________
"Nincs jog, csak hatalom" Raymond E Feist

"Éljen a demokrácia! Éljen a Köztársaság!"

1 "Kádár-Huszár" Ezred


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 29. 21:27 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2006. júl. 13. 13:19
Hozzászólások: 737
Offline
Akkor röviden.
A monopol helyzetben lévő hazai cég ..... kezeinek munkája sem remekmű.
De mit lehet tenni, megvannak a megfelelő kapcsolataik.
A nagy autógyártók, beszállitók, hazai kereskedői sem piskóták.
Gondolom elég kemény harc megy a háttérben, nehogymáááá még valaki bekerüljön a tenderezhető fecskendők közé. Mert még elvinné a pálmát a többiek elől.
Nincs több hely a mézes csupor körül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 29. 18:18 
csizmás kandúr
Avatar

Csatlakozott: 2008. okt. 06. 9:04
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Magyar Köztársaság
Offline
"Nekünk Tatra kellene!"-mondtuk a fejeseknek! "Hülyék,a Renault és a Merci jobb és dargabb,tehat az lesz!!!" :tapsolo: :radobbent:

_________________
Frank J. Lapidus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 29. 18:14 
csizmás kandúr
Avatar

Csatlakozott: 2008. okt. 06. 9:04
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Magyar Köztársaság
Offline
TATRA-t minden tűzoltosagra!!!!!! :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo:

_________________
Frank J. Lapidus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 29. 17:06 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2006. júl. 13. 13:19
Hozzászólások: 737
Offline
Inkább nem irok semmit, mert az kimeritené a "rágalmazás" fogalmát.
Pedig nem kis valóság alapja van.
Igazatok van, ez ma magyarország, csupa kisbetűvel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 29. 14:43 
vörös kakas réme
Avatar

Csatlakozott: 2007. jún. 26. 18:43
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Söpte,Szombathely
Offline
nl írta:
De azt nagyon jól tudják hogy mitől dagad a zsebük, az okf-n a döntéshozóknak.


Éppen ezaz amikor Jászberény pályázott egy gépjárműfecskendőre 2 pályázó volt :
Eurotrade kft a Tatra fecskendővel és a Heros a Mannal
Kilehet találni mi lett a vége a Tatra vesztett a Man-t kapta meg Jászberény és már kétszer kellett javítani a felépítményt mielőtt szolgálatba állt volna!

EZ EGYSZERŰEN FELHÁBORÍTÓ!!!!!!

_________________
SZH MOD
STATUS: WORK IN PROGRESS


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 29. 13:17 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2006. júl. 13. 13:19
Hozzászólások: 737
Offline
De azt nagyon jól tudják hogy mitől dagad a zsebük, az okf-n a döntéshozóknak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. márc. 28. 22:43 
vörös kakas réme
Avatar

Csatlakozott: 2007. jún. 26. 18:43
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Söpte,Szombathely
Offline
szergejj írta:
hmmm.... szokás szerint. Csapatpróba, nagyon pozitív tapasztalatok és pozitív tulajdonságok,
DE
természetesen nem lett belőle semmi! Miért? :toprengo: :toprengo: :toprengo:



.... mert hülyék nem tudják mi a jó! :radobbent:

_________________
SZH MOD
STATUS: WORK IN PROGRESS


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2009. feb. 10. 14:45 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2005. jan. 01. 16:39
Hozzászólások: 534
Tartózkodási hely: FDBP
Offline
hmmm.... szokás szerint. Csapatpróba, nagyon pozitív tapasztalatok és pozitív tulajdonságok,
DE
természetesen nem lett belőle semmi! Miért? :toprengo: :toprengo: :toprengo:

_________________
:C: Mindenkinek nyugodt szolgálatot :C:


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új Tatra fecskendők
HozzászólásElküldve: 2008. aug. 21. 11:46 
Szerkesztő

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 19:42
Hozzászólások: 729
Offline
Egy bemutató videó a Tatra 815 gépjárműfecskendőről:

1. rész
2. rész

Az eleje nem túl érdekes, de érdemes végignézni, mert van benne egy látványos összehasonlítás a Renault fecskendőkkel!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008. máj. 11. 11:37 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2004. júl. 28. 22:57
Hozzászólások: 630
Offline
'Napot!

Érdekes cikk (sajnos cseh nyelven :-( ), hogy lehet egy Tatra vízszállítólból fecskendőt csinálni:
http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=6159

Képgaléria az építésről és a járműről:
http://www.pozary.cz/galerie.asp?id_galerie=4795&id_clanku=6159

Nem hülyeség ... :shock:

_________________
Az általam képviselt vélemény, magánvélemény, nem tükrözi annak a szervezetnek a hivatalos álláspontját, aminek a tagja vagyok!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. aug. 19. 20:36 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2006. szept. 19. 19:31
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Budapest VIII. ker
Offline
Az igen, van benne minden mint a búcsuban :D
Pofás darab!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007. aug. 19. 15:59 
kapacsmester

Csatlakozott: 2006. aug. 10. 8:06
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Veszprém
Offline
Gyönyörűűűűű!
Ez remélem mindenkinek tetszik még annak is aki ellene volt mert a felépítménye cseh gyártmány.Itt a Tatra ötvözve a nyugati technikával nagyszerű.Remélhetőleg az ára is ily nagyszerű legalábis annyira hogy a legközelebbi átadás után ilyenek érkezzenek.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 91 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Impresszum és moderációs alapelvek
Lánglovagok Egyesület - egyesulet.langlovagok.hu
Legfrissebb hozzászólások: RSS

   Lánglovagok Egyesület | Lánglovagok.hu tûzoltóportál | Lánglovagok Hírlevél © Lánglovagok.hu 2001-2016.