* Belépés   * Regisztráció * GyIK    * Keresés
Pontos idő: 2017. nov. 24. 0:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Hozzászólás a témához  [ 91 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 16. 11:11 
kapocspárkulcs tekergető
Avatar

Csatlakozott: 2004. nov. 16. 22:30
Hozzászólások: 57
Offline
Nem tudja valaki, ki forgalmazza az uj THT Tatra fecskendot itt magyarorszagon?

_________________
If its gettin' hot, you're headed in the right direction!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: TATRA-THT megtekintés
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 13. 6:55 
tűzkőről pattant
Avatar

Csatlakozott: 2005. dec. 05. 12:02
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Jászárokszállás
Offline
Tisztelt Fórumozók!

Az érdeklődésre való tekintettel az email cím helyett adnék telefonszámot is a Jászárokszálláson 2006. június 12 és 16. között bemutatásra kerülő Tatra fecskendő megtekintésének jelzéséhez.

06 (30) 52 52 -123 illetve 06 (20) 5827-347

A további érdeklődőknek:

2006. június 23-án Kisigmándon az EuroTrade Kft. telephelyén is megtekinthető, kipróbálható lesz a Tatra. Itt egyben kérdéseket lehet feltenni a gyártó képviselőinek is.

Jelentkezni lehet a következő telefonszámokon:

06 (20) 462-58-47, 06 (34) 55-66-56, 06 (30) 52 52 - 123

Tekse Csaba pkh.
Jászárokszállás Város ÖTE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 13. 0:08 
lángterelgető

Csatlakozott: 2005. máj. 02. 19:19
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Kaposvár
Offline
Volt alkalmam kifaggatni a Tatra pilótát és elmondta, hogy olyan felépítményt készítenek a gyárban amilyet a vevő, szeretne! Az autót szinte lehetetlen megbillenteni köszönhetően a független kerékfelfüggesztésnek és a légrugónak. Az autó alvázát egy kb. 40-30cm átmérőjű cső képezi, ami nem tekeredik meg még nehéz terepen sem, a hagyományos létraalváz csak segédalváz, amin a felépítmény van. A motorban kevés az elektronika (inkább semmi), így szerintem bizosabb is, a 300 kW-os motor meggyőző volt számomra (van kisebb is, de azt nem teszik bele tüótechnikába). A legénységi fülke kívülről nagy, de a 2-es és a 3-as helye szűkös egy kicsit, de lehetőség van bővíteni, az ülések nem fapadosak (mint a németeknél :???: ) A felépítmény természetesen alumínium, a málházott felszerelések könnyen és nyújtózkodás nélkül elérhetők. A szivattyúhoz sem kell fellépőre állni a működtetéshez nemúgy mint a Renault Aquvarius-on.
A pilóta elmondása alapján, csapatpróbán lesz az autó kb. 2x1 hónapig.
Ezután kell majd vélemény írni a fecsi használhatóságáról.
Van 1-2 kép itt az autóról.

Frinyó!
A Kamazokra még egy pár évet várni kell. :-D

_________________
Csapatmunka !!!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 12. 22:23 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2005. feb. 21. 20:57
Hozzászólások: 979
Tartózkodási hely: Tárnok
Offline
Állítólag még az új Kama3-ok nagyon jók!Róluk tud valaki v.mi bővebbet?

_________________
"Szégyen a futás,de a kurv@ annyát annak aki kerget!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Tatra a király
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 12. 22:14 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2005. márc. 11. 10:07
Hozzászólások: 3
Offline
Sziasztok
A Tatra egy király gépjármü mind terepen mind közúton megbízható és biztonságos! Ajánlom mindenkinek hogy próbálja ki egy élmény!!!!!
Mióta kiprobálhattam a szivem a TATRAért dobog! :-D :-D


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Tatra fecskendö
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 12. 19:00 
hamutipró
Avatar

Csatlakozott: 2005. aug. 17. 21:50
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Mosonszentmiklos
Offline
Sziasztok

Volt szerencsém látni egy tatrát a szlovákoknál .Egy versenyre voltunk hivatalosak.Az egész verseny alatt azal szolgáltatták a vizet .Ha jol emlékszem 8000 l vizet tudot szálitani.Jol fel volt szerelve mindenböl volt benne egy kicsi Igaz hogy 4 tengelyes volt és mindegyiken volt difizár .A Soför tudot magyarul azt monta hogy nincs akadály elöte a terepen.

Istenek Dicsöség Egymásnak Segitség


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 12. 18:54 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2006. jan. 08. 7:00
Hozzászólások: 1046
Tartózkodási hely: Délegyháza
Offline
Én is jártam kb. másfél évig másodban a régi "csőrös" Tátrával vidéken.
Nem egy elakadós tipus, pedig mentünk vele szántásban is. Elenben beszorult, megrakott kamiont is húztunk vele keresztbe. Attól sem hatódott meg. Én nagyra értékelem a Tátrákat.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 12. 12:37 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2005. feb. 21. 20:57
Hozzászólások: 979
Tartózkodási hely: Tárnok
Offline
Nem emlékszem pontosan, de asszem a Totalcar-ba volt a sóskúti truck-trial-ról anno összefoglaló!Általában ezeket az adásokat tőlük lelehet tölteni!
Lényeg hogy nyomultak Tatra-val, igaz csőrössel, és billenccsel ha jól emlékszem!Ott is vannak bőven infók is...csak nem találom linket :-(

_________________
"Szégyen a futás,de a kurv@ annyát annak aki kerget!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 12. 8:40 
tűzkőről pattant
Avatar

Csatlakozott: 2005. dec. 05. 12:02
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Jászárokszállás
Offline
Sziasztok!

További képeket itt találtok még a Tatraról:

Tatra T815 4x4: http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=3457
Tatra T815 4x4: http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=3223
Tatra T815 4x4: http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=3089

A közelmúltban jártunk kinn a gyárban ott is készült néhány fotó akit érdekel, annak nagyon szivesen elküldöm.

Aki pedig esetleg nem tudott Pécelre vagy Kaposvárra eljönni az még megtekintheti a Tatra-t június 12 és 16 között Jászárokszálláson.

Szándékotokat kérlek a jaote@invitel.hu címen jelezzétek.[/b]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 12. 8:24 
csizmás kandúr

Csatlakozott: 2005. máj. 17. 10:35
Hozzászólások: 225
Offline
Szabadság!
Nekem a Párizs-Dakaron elért eredmények is tetszettek, de mióta zúzhattam egyet a Tatra-val azt mondom: ez kellene nekünk! :-D Pécelen beszéltem a Tatra céges mukival, olyat csinálnak (fecskendőt, vízszállítót) amit akarsz! Ráadás: nem 90 misi, hanem 60. Bocs...
Demokáré...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 11. 22:46 
Szerkesztő

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 19:42
Hozzászólások: 729
Offline
Végre nem kell az égbe nyúlkálni a legnehezebb cuccokért, hanem okosan vannak felmálházva a cuccok! És nem tudom figyeltétek-e, hogy nem csak gyorsbeavatkozó "D" sugár van, hanem előre megszerelt "C" is:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 11. 22:14 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2005. jan. 20. 13:28
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Kőszeg ÖT
Offline
L_Jani most szólt hogy a belinkelt oldalon rögtön a szer képe alatt található egy olyan kis sárga betűvel írott szöveg, hogy: "60 snímkű" ez 60 db képet jelent kívülről belülről. Jó csemegézést :-)


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 11. 22:09 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2005. jan. 20. 13:28
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Kőszeg ÖT
Offline
Szisztok. Találtam pár infót a Tatra-ról. Úgy tűnik nekem ez nagyban hasonlít a Kaposváron bemutatottra. Igaz hogy vmi lengyel oldal. De a számok magukért beszélnek :-D .
http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=3089


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 11. 21:52 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2003. júl. 01. 14:22
Hozzászólások: 703
Tartózkodási hely: Budapest
Offline
Csatlakozom Gyurma véleményéhez.
Az én meglátásom szerint is egy stabil nagyonjó terepjáró képességgel bíró fecskendö mely felhasználó barát modon lett kialakítva tágas és klimatizált legénységi kabin, variálható belső elrendezés, fellépő ill, létra nélkül elérhető málhatér, jól elrendezett és átlátható szivatyútér.
Mivel az itt bemutatott fecsi csak " alap gép" volt ezért a felszerelés és a berendezés ill. a megrendelő igény e szerint variálható.

_________________
civil guard

"aki jót tesz, annak semmi joga nincs hálát követelni"


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 11. 21:04 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma
Avatar

Csatlakozott: 2003. júl. 08. 10:29
Hozzászólások: 816
Tartózkodási hely: Kurd
Offline
Aki ülhetett a szerben, mármint sofőr által vezetve, az azt hiszem csak annyit tud mondani, hogy " Hú vazze!"
Volt szerencsém, nagyon király a szer!
A sofőr egyszerűen profi módon terelgette a cseh technikát!
Félelmetes volt, mindig azt vártuk mikor borul meg, de nagyon stabil jószág!
A mai magyar szerek elbújhatnak ilyen téren mögötte, az Ateco oldalra feküdt volna!
Mégegyszer köszönet a sofőrnek, és a cégnek aki elhozta az autót!
Nincs leírva a keleti technika, sőt!
I love TATRA! :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo: :tapsolo:

_________________
A TOLERANCIA EGYENESEN ARÁNYOS AZ INTELIGENCIA HÁNYADOSSAL!


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Tatra tűzoltóautó
HozzászólásElküldve: 2006. jún. 11. 20:26 
Szerkesztő

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 19:42
Hozzászólások: 729
Offline
A hétvégén Kaposváron a hazai nagyközönség előtt is bemutatkozott az új Tatra fecskendő.
KÉPEK

Mivel a Mercedes és a Renault fecskendők már alaposan ki lettek beszélve a maguk topikjában, ezért most a Tatrán a sor.
Mik voltak az első tapasztalatok Kaposváron? Ki tud róla technikai adatokat? Kinek hogy tetszik külsőleg, belsőleg?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 91 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Impresszum és moderációs alapelvek
Lánglovagok Egyesület - egyesulet.langlovagok.hu
Legfrissebb hozzászólások: RSS

   Lánglovagok Egyesület | Lánglovagok.hu tûzoltóportál | Lánglovagok Hírlevél © Lánglovagok.hu 2001-2016.