* Belépés   * Regisztráció * GyIK    * Keresés
Pontos idő: 2017. ápr. 29. 1:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Hozzászólás a témához  [ 202 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 18. 7:48 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 10. 10:22
Hozzászólások: 2133
Offline
Hajdú-Bihari Naplóban:

A jövőben a 104-es telefonszámon keresztül történő hívások is automatikusan a 112-es (ESR) központokba érkeznek, ahol az elsődleges adatfelvétel megtörténik, illetve az intézkedés megkezdődik. A lakosság szempontjából nincs változás, továbbra is hívhat mentőt a 112-es vagy a 104-es telefonszámon, ugyanakkor az ESR révén a segítségnyújtás logisztikája biztonságosabbá válik - mondta érdeklődésünkre Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) kommunikációs és pr igazgatója.

"Az egységes segélyhívó rendszer (ESR) lényege, hogy a vészhelyzeti hívások fogadása központosított (112-es központok), a szakmai kommunikációt - mint például telefonos elsősegély - és a mentőtevékenység operatív irányítását az OMSZ mentésirányítói végzik, a helyszínekre pedig a legközelebbi megfelelő mentőegységet riasztjuk" - hangsúlyozta Győrfi Pál.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2017. jan. 19. 16:44 
csizmás kandúr

Csatlakozott: 2006. máj. 24. 19:28
Hozzászólások: 237
Offline
Kaposvár, Kontrássy utcájának családi házáról beszélt a bejelentő a tevékenység irányítási központ ügyeletesének.
http://somogy.katasztrofavedelem.hu/hir ... -epuletben

Elég komoly gondok vannak a fejekben. Mondhatni jellemző, hogy a katasztrófavédelemnél a saját rendszerük működését nem ismerik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 444.hu
HozzászólásElküldve: 2016. aug. 28. 8:02 
Szerkesztő
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 20:21
Hozzászólások: 5648
Offline
A főváros feltalálta a vonalas telefont


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2016. aug. 23. 0:02 
Szerkesztő
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 20:21
Hozzászólások: 5648
Offline
A pomázi tűzoltóparancsnoknak írta egy ember, aki segítséget kért a tűzoltóktól:

Tisztelt Leidinger István Úr!

Hálás köszönetemet szeretném kifejezni Önön keresztül a pomázi tűzoltóknak. A mai napon reggel a hozzám érkező vendég a Csobánka Bem utcában figyelmetlenül tolatott és felakadt egy betontámfalra, amelyről saját erőből nem tudott lejönni, a jármű félig a levegőben lógva torlaszolta el az utcát és a garázsbejáratomat. A pomázi tűzoltók a zuhogó esőben kijöttek és szakszerűen, gyorsan végrehajtották a műszaki mentést. Bajtársait csak dicsérni tudom, és persze hálásan köszönöm a segítséget.

Azonban azt is szeretném tudatni Önnel, hogy a bejelentés és az önök riasztása egyáltalán nem volt sem gyors, sem szakszerű, sem hatékony. A 105-ös számot tárcsáztam. Régebben ilyenkor rögtön a legközelebbi tűzoltóság jelentkezett, de most meglepetésemre egy valamilyen bevetésirányító vagy mifene központban egy hölgy vette fel a telefont. Szegénnyel nem sikerült megértetnem, hogy mi a probléma és miért kérek segítséget. Külön el kellett magyaráznom, hogy az utca meredek, ezért vannak támfalak és arra akadt fel egy óvatlan autós. Kértem, hogy kapcsolja a pomázi tűzoltókat, azoknak van helyismeretük és rögtön érteni fogják a problémát, meg úgyis az lesz a vége, hogy ők jönnek segíteni. Azt mondta, hogy nem kapcsolhatja a pomáziakat, de kapcsol egy szakértő tűzoltótisztet. Ez eltartott egy darabig, mert foglalt volt a tűzoltótiszt telefonszáma. Végül beszéltem a tiszttel, aki egy félmondatból értette a problémát és ígérte, hogy küldi a pomázi tűzoltókat. Később értesültem, hogy ez az új irányítási rendszer miatt ilyen komplikált és lassú. Költői a kérdésem, de mi lett volna, ha valaki sérülten beszorult volna az autóba, vagy az kigyulladt volna? Tartok tőle, hogy akkor már a temetkezési vállalkozót kellett volna küldeni.

Nem vagyok jártas tűzoltásban, de tudom, hogy egy családi ház 8-10 perc alatt leég. Ennyi ideig mi csak vitatkoztunk azon, hogy mi történt, és kell-e segítség.

Nem lenne egyszerűbb visszaállítani a jól bevált régi rendszert. Szerintem nincs annál jobb, mint amikor a helyismerettel rendelkező, helyi szakember veszi a riasztást és dönt arról, hogy mi a további teendő. És akkor csak egy lépcsős az értesítés és nem három személy telefonálgat egyetlen eset miatt.

Nos, bocsásson meg, hogy okoskodom, de tényleg rossz rá gondolni, hogy ezzel a vezénylési módszerrel mi történik, ha nagy a baj és emberéletekről van szó.

Tisztelettel
[...]


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2016. aug. 22. 9:33 
tömlőszállító

Csatlakozott: 2007. jan. 13. 20:49
Hozzászólások: 128
Offline
Nem kell csodálkozni, ez van abban az esetben amikor a szakmához nem értők vannak olyan pozícióban ahol dönteni kell és a közvetlen munkatársakat a lojalitás, esetleges üzleti érdek alapján választják ki. Ennyi.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2016. aug. 20. 17:16 
Szerkesztő
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 20:21
Hozzászólások: 5648
Offline
A riasztási rendszer működésének tanulságai egy mopedautó porrá égése kapcsán


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Nyugat.hu
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 02. 22:45 
Szerkesztő
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 20:21
Hozzászólások: 5648
Offline
Nem jó munkahely a szombathelyi 112-es központ, rossz a munkarend és megalázóan kevés a fizetés?


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2016. feb. 16. 15:53 
kapocspárkulcs tekergető

Csatlakozott: 2011. máj. 13. 20:36
Hozzászólások: 56
Offline
old campaigner írta:
http://polibrick.blog.hu/2016/02/11/112_kaosz

A lényegét tekintve igaz a blogger írása!

Mindenki nyomozza ki a lakhelyéhez legközelebbi tűzoltóság telefonszámát és ha baj van hívja azt! A városi,kerületi tűzoltóság ügyeletesének ugyanúgy fel kell venni a jelzést, majd riasztani és végül továbbítani a megyei ügyeletre. A jelző megspórol 5-10 percet.


Én már jó régen megtettem...


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2016. feb. 16. 0:52 
tömlőszállító

Csatlakozott: 2010. máj. 24. 19:37
Hozzászólások: 115
Offline
http://polibrick.blog.hu/2016/02/11/112_kaosz

A lényegét tekintve igaz a blogger írása!

Mindenki nyomozza ki a lakhelyéhez legközelebbi tűzoltóság telefonszámát és ha baj van hívja azt! A városi,kerületi tűzoltóság ügyeletesének ugyanúgy fel kell venni a jelzést, majd riasztani és végül továbbítani a megyei ügyeletre. A jelző megspórol 5-10 percet.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. dec. 15. 16:49 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2015. dec. 15. 14:40
Hozzászólások: 3
Offline
Harley írta:
Szerintem senki sem vonja kétségbe, hogy a 112-nél és a katasztrófavédelemnél az Emberek minél többet megtesznek az ügy érdekében. De a rendszer olyan szinten rossz volt, hogy lényegében ők is tehetetlenek.


Teljesen egyetértek veled.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. dec. 15. 16:31 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 10. 10:22
Hozzászólások: 2133
Offline
Szerintem senki sem vonja kétségbe, hogy a 112-nél és a katasztrófavédelemnél az Emberek minél többet megtesznek az ügy érdekében. De a rendszer olyan szinten rossz volt, hogy lényegében ők is tehetetlenek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. dec. 15. 16:10 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2015. dec. 15. 14:40
Hozzászólások: 3
Offline
Valóban egyik eleme az operátor, de az én tapasztalataim szerint pont ez az elem az, ami miatt még nem történt igazán nagy, emberéletet követelő katasztrófa, mert az operátor megpróbálja a technikai hibáktól átgondolatlanságtól működő informatikai rendszert üzemeltetni, megfelelni a felülről kiadott utasításoknak.. mindezt úgy, hogy semmilyen védelemben nem részesül. Nincs aki az érdekeit védje, aki a rendszer fejlesztésén dolgozik stb..

A cikkben vagy egy lép, ami akár egy adatlap képe is lehet. Semmit nem tudunk a valós helyzetről, milyen hanganyagból szűrte le, és mennyi idő alatt ezeket az információkat. Minden híváshoz van hanganyag. Tessék a kettőt együtt kezelni.

- Ha a rendszer előszűrést végez akkor csak a szórakozókat kellene kiszűrnie (nyilvánvalóan nem ezt végzik)
- A valós kikérdezés, a mentés koordinálása irányítása minden esetben a szükséges szervnél marad.
- A bejelentés szövegét, és hanganyagát minden esetben együtt kellene kezelni.
- SOKKAL jobban működő informatika rendszer kell.

Ismételten csak meg kell védenem az operátorokat, akiket én ismerek, mind lelkiismeretesen végzik a munkájukat. A rendszer állítja megoldhatatlan feladatok elé őket.

És ide beletartozik az is, hogy nem készítik esetlegesen fel őket megfelelően.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. dec. 15. 15:57 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 10. 10:22
Hozzászólások: 2133
Offline
A cikkből én azt olvasom ki, hogy a rendszer működésképtelen. A rendszer egyik eleme pedig az operátor, akik alkalmatlanok a feladatra, ahogy te is kifejtetted. Csakhogy ezt a szakma már előre tudta, a politika pedig emberek életével játszott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. dec. 15. 15:31 
vízpocsékoló

Csatlakozott: 2015. dec. 15. 14:40
Hozzászólások: 3
Offline
Gondolkodtam, hogy írjak e egy ilyen szakmai fórumba, de miért ne..

Talán fel kellene nőni ahhoz mindenkinek, hogy ne egymásba rugdossatok. Volt az életemnek egy olyan szakasza, amikor a 112 egyik vonalánál ültem. Gyanítom ti nem nagyon beszélgettek azokkal az emberekkel, akiknek a munkáját, teljesítményét egy egy ilyen cikk megítéli.

A rendszer rossz. Szerintem ezen nincs is értelme vitatkozni, minden érintett órákig, napokig tudja , tudná sorolni a problémákat. Megoldást kellene találni. Úgy tűnik a politikai döntés megszületett egy ügyben, amit ismerve a hazai helyzeteket nem nagyon fognak megváltoztatni.

A gond ott van, hogy :
- Alkalmatlan rendszert erőltetnek rá egy szervezetre.
- Nincs konszenzus még arról sem, hogy mi a szervezet pontos feladata. Előszűrés? Pontos kikérdezés? (ezek nem ütik egymást?)
- Kívülről úgy ítéltek meg egy rendszert, hogy nem ismeritek milyen szabályok szerint működik.

Az operátorok "helyzetébe" akiknek az adatlapokat köszönhetitek egy percre is belegondoltatok?
- Ismeritek milyen nyomás alatt vannak?
- van e időlimitjük a hívás befejezésére?
- van e technikai, informatikai segítségük a pontos kiértékeléshez?
- hány hívást kezelnek egy nap, készenléti szervekre lebontva?
- és ezeknek milyen a megoszlása?
- Tudjátok, hogy milyen munkaszervezésben dolgoznak?
- Tudjátok MIT LÁTNAK A KÉPERNYŐN? Mi alapján döntik el, hogy a hívást hova kapcsolják?
(extrém eset, de ha a más városból jelent be eseményt, akkor milyen módszerrel lehet azt megoldani, hogy ne a telefonhívás szerinti illetékességű állomás kapja meg a hívást, hanem az, amelyik valóban illetékes?)

Tudom, hogy ezek egyike sem ment fel senkit akkor ha emberéletről van szó. A legnagyobb teher éppen ezért az a lelkiismeret, aminek köszönhetően bizony számtalan operátor úgy végzi a munkáját hogy a lelkiismeretére és nem a szóban (sosem írásban) kiadott utasításoknak megfelelően cselekszik.

Rengetek olyan szakmai szabály van, ami sérül nap mint nap. Évek óta, sok fórumon hangoztattam már, hogy az ESR projekt központjai egy speciális feladatot (igazából három teljesen eltérő feladatot ellátó) contact centerek. Ezt nehéz elfogadni, de meg kell érteni, hogy az eredeti tervben, európai példákban olyan intézmény szerepelt,ahol a három szakterület legjobb tulajdonságait magas fokon űző szakértőket kívántak bevonni.
Helyette a bérminimumot fizető, a munkaügyi statisztikákat javító vízfejek lettek, ahol még a dolgozók státusa sem tisztázott, az ORFK munkavállalói, de se nem közfeladatot ellátó személyek, se nem közalkalmazottak, köztisztviselők (csak megjegyzem a takarítónők az ORFK-tól, a MENTŐKÖN át a KATASZTRÓFAVÉDELEMIG bezárólag közalkalmazottak.

A központokban a munkaszervezési tapasztalatlanságok miatt óriási méretű a fluktuáció. Két év alatt közel 60 %-a cserélődött le az első lépcsőben felvett operátoroknak.

Nincs kialakítva az a középvezetői réteg, aki gyorsan, és dinamikusan tudná kezelni az olyan váratlan eseményeket amik az informatika rendszer hiányosságai miatt előfordulhatnak.

És ezek nem azoknak az operátoroknak a hibái, akikkel napi szinten kapcsolatban kellene lennetek. Ennek a szervezetnek egy élő organikus részként kellene működni, napi kapcsolatban az operátorokkal, rendőrökkel, mentősökkel, katasztrófavédőkkel..

Ismerjétek meg egymást, és segítsétek, ne romboljátok az emberi kapcsolatokat.

A lánglovagok szerkesztőinek pedig egy javaslat, írjanak egy tényfeltáró cikket, üljenek be egy 24 órás időszakra a központok valamelyikébe, ismerjék meg azokat a protokollokat amiket követni kell, és ez alapján ítéltessenek majd meg az operátorok.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. dec. 13. 17:47 
Szerkesztő
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 20:21
Hozzászólások: 5648
Offline
Megbukott a 105 átirányítása a 112-re


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. okt. 07. 16:51 
Szent Tömlő őrzője

Csatlakozott: 2004. okt. 21. 19:28
Hozzászólások: 3390
Offline
Lánglovagok írta:


Katasztrófavédelem melyik honlapján olvasható ezen esemény?

_________________
A baj esetén ismerszik meg az ember, akkor ér véget a szerepjátszás és kiderül, hogy ki milyen is valójában.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. okt. 07. 9:05 
tűzokádó sárkány legszörnyűbb rémálma

Csatlakozott: 2010. nov. 11. 16:42
Hozzászólások: 545
Offline
Szerintem, nem egy hátrány, ha MINDENKI kinyomozza a közelében lévő tűzoltóság telefonszámát... Az eddigi személyes tapasztalataimból kiindulva...


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. okt. 06. 16:07 
Szerkesztő
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 20:21
Hozzászólások: 5648
Offline
Utolsókat rúgja a 105


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. aug. 14. 16:15 
Szerkesztő
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 08. 20:21
Hozzászólások: 5648
Offline
A Kormány …/2015. (… …) Korm. határozata (tervezet)

Az ESR-112 egységes segélyhívó rendszer és a MIR mentésirányító rendszer integrációjáról, valamint a fedélzeti e-segélyhívó rendszer kiépítésével összefüggő feladatokról

A Kormány

1. a 112 európai segélyhívószámra épülő egységes segélyhívó rendszer kibővítése, valamint a 104 segélyhívószámhoz kapcsolódó feladatok hatékony ellátása érdekében felhívja az érintett minisztereket, hogy vizsgálják meg az Országos Mentőszolgálat egységes európai segélyhívó számra alapozott Egységes Segélyhívó Rendszerbe (a továbbiakban: ESR) történő integrálásának jogalkotási, személyügyi, pénzügyi feltételeit.

Felelős: belügyminiszter
emberi erőforrások minisztere
nemzetgazdasági miniszter
Határidő: 2015. szeptember 15.

2. felhívja az érintett minisztereket az integrációhoz, valamint fedélzeti e-segélyhívó rendszer kiépítéséhez szükséges jogszabályi környezet felülvizsgálatára és a szükséges jogszabályi módosítások elfogadására.

Felelős: belügyminiszter
emberi erőforrások minisztere
Határidő: 2015. december 31.

3. felhívja az érintett minisztereket, hogy az ESR-112 operatív munkacsoport felállítása és működési szabályzat kidolgozása érdekében a szükséges intézkedéseket tegyék meg.

Felelős: belügyminiszter
emberi erőforrások minisztere
Határidő: elfogadást követő 10 munkanapon belül

4. felhívja az érintett minisztereket, hogy az Országos Mentőszolgálat segélyhívó rendszerének az ESR rendszerbe történő integrálásához szükséges intézkedéseket tegyék meg.

Felelős: emberi erőforrások minisztere
belügyminiszter
Határidő: 2016. június 30.

5. felhívja az érintett minisztereket, hogy az e-segélyhívások megfelelő fogadásához és kezeléséhez szükséges e-segélyhívási közbiztonsági válaszpontok infrastruktúrájának kiépítése érdekében a szükséges intézkedéseket tegyék meg.

Felelős: belügyminiszter
Határidő: 2017. október 1.

6. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. júl. 10. 6:02 
tömlőszállító

Csatlakozott: 2007. jan. 13. 20:49
Hozzászólások: 128
Offline
A 112-ről beszélgetve az egyik volt hírközpontos "nagy öreg" azt mondta, hogy Magyarország nem dilettánsok gyakorlópályája.


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. júl. 08. 21:46 
csizmás kandúr

Csatlakozott: 2006. máj. 24. 19:28
Hozzászólások: 237
Offline
A 112 Nemzeti Főpróbája ma lezajlott. Akkor ezt meg is beszéltük, hogy a 105 marad.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. júl. 07. 20:03 
vörös kakas réme
Avatar

Csatlakozott: 2007. nov. 18. 19:27
Hozzászólások: 485
Offline
http://www.katasztrofavedelem.hu/index2 ... hirid=3717

Megjött az eszük, és nem a 112-őt, hanem a 105-öt ajánlják?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. júl. 04. 20:26 
vörös kakas réme
Avatar

Csatlakozott: 2007. nov. 18. 19:27
Hozzászólások: 485
Offline
Apa, kezdődik!
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 7143403596

Még mielőtt kitörölnék, a teljes párbeszéd:

Felháborító, elképesztő... Ma délben kigyulladt egy gázzal üzemeltetett taxi Budapesten, a kispesti Jókai utcában, égett alatta a száraz fű, majd az egész autó, végül a közelében lévő fákra is átterjedtek a lángok. Robbant a gázpalack, a benzintank, és egymás után a kerekek. Akkor hívtuk a tűzoltókat, amikor még csak a fű égett, bő 20 perc múlva meg is érkeztek a másfél kilométerre lévő laktanyából, amikor már elcsattant minden "robbanóanyag". Többen megpróbálták sürgetni a kivonulást, például a rendőrség hívásával. A yardok 2 (azaz kettő) percen belül odaértek, mögöttük a tűzoltók... A tűzlovagok kocsiparancsnoka kérdésemre azt mondta, hogy ők 5 percen belül megérkeztek a riasztás után... Azt nem írtam, hogy a 112-es számon jelentettük be a tüzet, ahol nem kevés ideig hallgathattuk: várjon a kezelő jelentkezésére. Tisztelt katasztrófavédelem, NEM MŰKÖDIK AZ EGYSÉGES SEGÉLYHÍVÓ RENDSZER, a 112. Itt családi házak, járművek és elsősorban több tucatnyi ember volt veszélyben! Kérem a katasztrófavédelem vizsgálatát az ügyben!
Tetszik · Válasz · 5 órája · Szerkesztve

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Tisztelt Asztalos Zoltán!
Az Egységes Segélyhívó Rendszert nem a katasztrófavédelem üzemelteti. A Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság műveletirányítási központjába 12 óra 19 perckor érkezett a jelzés a szóban forgó káreseményről. A 19. kerületi hivatásos tűzoltó-parancsnokság 12 óra 20 perckor kapta meg a riasztást. A tűzoltógépjármű a jogszabályban meghatározott 120 másodpercen belül elindult, és 12 óra 29 perckor érkezett meg az esethez, melyet egy percen belül felszámolt.

Üdvözlettel:
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
Tetszik · Válasz · 3 órája · Szerkesztve

Tisztelt Főigazgatóság! Köszönöm a gyors választ, amiből kiderül, hogy a 112-es számról jó 5 perccel később érkezett a fővárosi igazgatóságukra a bejelentés, a kispesti lánglovagok vajon mit csináltak 9 percig? Valóban egy percen belül felszámolták a maradék tüzet, ami addigra - szerencsére magától is lokalizálódott, nem gyújtotta föl az égő autó fölötti fákat, az égő autótól 5 méterre lévő családi házat. Valami nem jó ebben az információban!
Tetszik · 3 perce


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. ápr. 10. 12:15 
tömlőszállító
Avatar

Csatlakozott: 2010. feb. 20. 15:51
Hozzászólások: 130
Tartózkodási hely: Vép Ö.T.E.
Offline
Harley írta:
Nagyon úgy tűnik, hogy törölték a cikket, de a Google segítségével még elérhető.

visszakerült :)
http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/112_ ... yi_kozpont

_________________
http://www.vepbozzaiote.eoldal.hu


Vissza a tetejére
 Profil E-mail küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: 112-es segélyhívó
HozzászólásElküldve: 2015. ápr. 09. 18:28 
Szent Tömlő őrzője
Avatar

Csatlakozott: 2002. aug. 10. 10:22
Hozzászólások: 2133
Offline
Nagyon úgy tűnik, hogy törölték a cikket, de a Google segítségével még elérhető.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 202 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Impresszum és moderációs alapelvek
Lánglovagok Egyesület - egyesulet.langlovagok.hu
Legfrissebb hozzászólások: RSS

   Lánglovagok Egyesület | Lánglovagok.hu tûzoltóportál | Lánglovagok Hírlevél © Lánglovagok.hu 2001-2016.